رفتن به بالا
  • جمعه - 12 دی 1399 - 16:49
  • کد خبر : ۹۰۵۴
  • چاپ خبر : شهرداری ارومیه جایگاه خود را در صدر جدول والیبال ایران تثبیت کرد
در پایان دیدار های امروز؛

شهرداری ارومیه جایگاه خود را در صدر جدول والیبال ایران تثبیت کرد

هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، امروز پنج‌شنبه با برگزاری شش دیدار در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون در پایتخت به پایان رسید.

نبرد غیرمستقیم شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان برای صدر جدول در هفته هفدهم، به سود شاگردان پیمان اکبری تمام شد تا تیم شهرداری ارومیه با کسب سیزدهمین پیروزی، جایگاه خود را در صدر جدول، تثبیت کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نبرد غیرمستقیم شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان برای صدر جدول در هفته هفدهم، به سود شاگردان پیمان اکبری تمام شد تا تیم شهرداری ارومیه با کسب سیزدهمین پیروزی، جایگاه خود را در صدر جدول، تثبیت کند.

به گزارش یاریزان؛ هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در تهران پیگیری ‌می‌شود.

 

------------------------------------

در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم، شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون میزبان خاتم اردکان بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که شاگردان پیمان اکبری برای تثبیت صدرنشینی خود، نیازمند برد در این بازی بودند. از طرفی خاتم اردکان قصد داشت علاوه بر حفظ نوار پیروزی‌های خود را در دور برگشت، انتقادم باخت ۳ بر ۲ مقابل این تیم در هفته نهم دور رفت را هم بگیرد که البته موفق نشد و این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان اکبری تمام شود.

به این ترتیب شهرداری ارومیه با امتیازات (۲۵ بر ۱۹)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۵ بر ۱۹) سیزدهمین برد خود را به دست آورد و ۳۷ امتیازی شد تا با حفظ جایگاه خود در صدر جدول، برنده جدال غیرمستقیم با فولاد مبارکه سپاهان باشد.

این بازی در مدت زمان ۹۲ دقیقه انجام شد. مجتبی بیداریان و محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. عباس امانی و محسن ترابی هم تیم نظارت فنی و داوری را تشکیل دادند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، فولاد مبارکه سپاهان در خانه والیبال میزبان شهرداری ورامین بود. سپاهانی‌ها این هفته قصد داشتند با استفاده از غیبت فولاد سیرجان، جایگاه سومی خود را در جدول رده‌بندی تغییر دهند. اتفاقی که به بهترین شکل ممکن رخ داد و این تیم با پیروزی ۳ بر صفر با امتیازهای (۲۵ بر ۱۹)، (۲۵ بر ۱۹) و ۲۵ بر ۱۷) مقابل شهرداری ورامین، ۳۵ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

البته شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان، نیم نگاهی هم به صدر جدول داشتند که با پیروزی شهرداری ارومیه مقابل خاتم اردکان، این اتفاق رخ نداد.

گفتنی است پیش از این ورامینی‌ها در هفته ششم با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سپاهان بازی را واگذار کرده بودند.

بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ورامین ۸۶ دقیقه طول کشید و قضاوت این دیدار برعهده امید فولادی‌وندا و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم بود. خضراله‌ترابی و خلیل یگانه‌مجد هم تیم نظارت فنی و داوری بازی را تشکیل دادند.

در دو دیدار پایانی هفته هفدهم لیگ برتر مردان تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب ملل کردستان از ساعت ۱۷ به ترتیب به مصاف پیکان تهران و لبنیات هراز آمل خواهند رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی