رفتن به بالا
  • شنبه - 21 تیر 1399 - 18:55
  • کد خبر : ۷۱۰۷
  • چاپ خبر : شاهو ناصری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان شد

شاهو ناصری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان شد

پس از برگزاری مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان کردستان که با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد شاهو ناصری با کسب 9 رای از مجموع آرا ماخوذه توانست ریاست این هیات را بدست گیرد.

  پس از برگزاری مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان کردستان که با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد شاهو ناصری با کسب ۹ رای از مجموع آرا ماخوذه توانست ریاست این هیات را بدست گیرد. به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان با ریاست حامدجولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ظهر روز شنبه ۲۱ تیرماه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از برگزاری مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان کردستان که با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد شاهو ناصری با کسب ۹ رای از مجموع آرا ماخوذه توانست ریاست این هیات را بدست گیرد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان با ریاست حامدجولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ظهر روز شنبه ۲۱ تیرماه با حضور دبیر فدراسیون و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع که راس ساعت ۱۱ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان و با حضور رضا صابونچی نایب رئیس فدراسیون برگزار شد سهیل فضل وزیری، ساسان متین و شاهو ناصری سه نامزد احراز پست ریاست این هیات بودند که ساسان متین انصراف خود را رسما اعلام کرد و در پایان رای گیری نیز شاهو ناصری با کسب ۹ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه موفق شد اعتماد اکثریت مجمع را بدست آورد و برای چهار سال آینده سکان هدایت هیات قایقرانی کردستان را به دست گرفت.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان که با حضور دبیر فدراسیون و سایر اعضای رسمی مجمع ظهر امروز برگزار شد با بیان اینکه قانونی برای ممانعت از کاندیدا شدن افراد غیرورزشی برای ریاست هیات‌های ورزشی وجود ندارد، گفت: هر اعتباری وارد هیات می‌شود براساس قانون باید در زمینه کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان و توسعه ورزش هزینه شود و کوتاهی در این حوزه قابل قبول نیست‌.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواستار فعال شدن هیات قایقرانی در تمامی شهرستان‌های استان شد و افزود: باید با کمک آموزش و پرورش در زمینه کشف استعدادهای قایقرانی در مدارس گام‌های جدی برداشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ سهیل فضل وزیری دیگر نامزد احراز پست ریاست هیات قایقرانی استان هفت رای از مجموع آرا را به خود اختصاص داد.

 

کردستان | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی