رفتن به بالا
  • شنبه - 5 تیر 1400 - 17:42
  • کد خبر : ۱۰۶۵۹
  • چاپ خبر : شاهو ناصری: در کردستان جوانان مستعدی داریم اما زیرساخت‌ها جوابگوی این میزان نیست
ظرفیت رشته قایقرانی در استانی محروم؛

شاهو ناصری: در کردستان جوانان مستعدی داریم اما زیرساخت‌ها جوابگوی این میزان نیست

رئیس هیات قایقرانی کردستان گفت: اعتبارات ساخت پایگاه مسابقات قایقرانی آبهای خروشان در شهرستان سروآباد تامین شده اما مشکل مربوط به خرید ساختمان، راه‌اندازی آن را به تاخیر انداخته است.

  شاهو ناصری: استعداد بسیار خوبی در رشته‌های قایقرانی در کردستان وجود دارد و با حمایت‌های بیشتر از این ظرفیت استان استفاده خواهیم کرد. به گزارش یاریزان؛ شاهو ناصری در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به فعالیت‌های هیات قایقرانی استان کردستان در سد قشلاق سنندج اظهار کرد: تمرینات رشته‌های مختلف قایقرانی با توجه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو ناصری: استعداد بسیار خوبی در رشته‌های قایقرانی در کردستان وجود دارد و با حمایت‌های بیشتر از این ظرفیت استان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش یاریزان؛ شاهو ناصری در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به فعالیت‌های هیات قایقرانی استان کردستان در سد قشلاق سنندج اظهار کرد: تمرینات رشته‌های مختلف قایقرانی با توجه به اخذ مجوزها دنبال می‌شود.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: برنامه های هیات کردستان اعم از قهرمانی، همگانی و آموزشی با هدف توسعه قایقرانی در سطح استان دنبال می‌شود که البته در این مسیر نیاز به حمایت بیشتر از سوی مسئولین استانی داریم.

ناصری ادامه داد: اکنون در رشته‌های دراگون بوت، کایاک، کانو، پاراکانو، اسلالوم و آبهای خروشان، کانوپولو و پدل برد فعالیت داریم که ورزشکاران در محل‌های مختلف تمرین می‌کنند.

وی همچنین گفت: فعالیت های ما در بخش آموزشی، قهرمانی و همگانی دنبال می‌شود و به دنبال گسترش قایقرانی کردستان با انجام استعدادیابی هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیات قایقرانی استان کردستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های استعدادیابی کردستان اظهار کرد: تاکنون افراد مستعد زیر ۱۶ سال را در دو مرحله استعدادیابی جلب کردیم و پس از امتحانات امسال نیز ورزشکارانی را از طریق استعدادیابی و همچنین دوره‌های آموزشی جذب خواهیم کرد.

شاهو ناصری در پایان گفت: هیات کردستان نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولین استانی دارد. ما در استان داریم اما زیرساخت‌ها جوابگوی این میزان نیست و در صورت جذب حمایت بیشتر حتما اتفاقات بهتری در قایقرانی کردستان خواهد افتاد. البته قول‌هایی داده شده که در صورت عملی شدن شرایط بهتری خصوصا در فصل تابستان پیدا خواهیم کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی