رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 آبان 1399 - 20:14
  • کد خبر : ۸۲۱۱
  • چاپ خبر : شاهو ناصری : با برگزاری کمپ های متنوع جوانان کردستان را به قایقرانی جذب می‌کنیم
پس از بهبود شرایط کرونا؛

شاهو ناصری : با برگزاری کمپ های متنوع جوانان کردستان را به قایقرانی جذب می‌کنیم

شاهو ناصری قایقران ملی پوش کردستانی در رشته کانو کانادایی با اشاره به شرایط ملی پوشان در مسیر کسب سهمیه المپیک 2020، گفت: کسب این مهم در رقابت های قاره آسیا امکان پذیر است.

شاهو ناصری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان گفت: برنامه‌هایی برای استعدادیابی و جذب ورزشکاران بیشتر داریم که با بهبود شرایط کرونا آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو ناصری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان گفت: برنامه‌هایی برای استعدادیابی و جذب ورزشکاران بیشتر داریم که با بهبود شرایط کرونا آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش یاریزان؛ شاهو ناصری درباره فعالیت‌های این روزهای هیات قایقرانی کردستان اظهار کرد: با برگزاری کمپ کانو ۱۰ ورزشکار زیر ۱۵ سال در سد سنندج استعدادیابی شدند و در کنار آن ۳ کمپ تمرینی نیز در مریوان داشتیم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: با اعزام مربی به کمپ مریوان، ورزشکاران این شهرستان تمرینات خود را پشت‌سر گذاشتند و در یک مرحله هم ورزشکاران به سنندج آمدند و در کنار بچه‌های سنندج تحت نظر مربیان استان اردوی مشترک داشتند.

ناصری آشنایی بیشتر خانواده‌ها با رشته قایقرانی را یکی از رسالت‌های هیات قایقرانی کردستان عنوان کرد و گفت: تمرینات ما قطع نشده و با همه شرایط سعی داریم با رعایت پروتکل‌ها برنامه‌ها را اجرا کنیم اما با تبلیغات در جهت جلب اعتماد خانواده‌ها هستیم تا با قایقرانی آشنایی پیدا کنند و به این رشته روی آورند.

وی افزود: خدا را شکر قایقرانی در کردستان شناخته شده است و والدین می‌توانند فرزندان نوجوان خود را برای پیشرفت بیشتر به هیات بیاورند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیات قایقرانی استان کردستان درباره رشته‌های فعال این استان اظهار کرد: قایقرانی در کردستان در رشته‌های کانو، کایاک، دراگون‌بوت و آبهای خروشان فعال است و روئینگ هم از نظر پتانسیل آبی و ورزشکار شرایط خوبی دارد اما کمبود تجهیزات اجازه فعالیت گسترده را به ما نمی‌دهد که سعی کردیم با جذب بودجه از طریق اسپانسرها تا حدی این مانع را رفع کنیم.

ناصری درباره برنامه یک ساله هیات از زمان ریاستش تاکید کرد: یک برنامه برای برگزاری همایش‌ها با همکاری آموزش و پرورش داشتیم که البته با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس به صورت کامل انجام نشد و در صدد هستیم با همکاری سیستم آنلاین آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی‌ها را انجام دهیم و با بهتر شدن هوا کمپ استعدادیابی برگزار کنیم تا ورزشکاران جوان را جذب قایقرانی کنیم.

وی از برگزاری کمپ‌های جذاب قایقرانی برای جلب جوانان به قایقرانی گفت: با برگزاری کمپ‌های یک روزه پدل برد و حضور جوانان علاقه‌مند، افراد مستعد را به قایقرانی جذب می‌کنیم.

ناصری همچنین گفت: امیدوار هستیم با حمایت فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان فعالیت‌های قایقرانی استان را گسترش دهیم تا بتوانیم از پتانسیل موجود استان در این رشته بهره‌مند شویم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی