رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 تیر 1400 - 23:48
  • کد خبر : ۱۱۰۰۷
  • چاپ خبر : سقوط سردار بوکان به دسته پایین تر قطعی شد / موفق شدید اشک هواداران را درآورید!
خسته نباشید جانانه به مسئولان؛

سقوط سردار بوکان به دسته پایین تر قطعی شد / موفق شدید اشک هواداران را درآورید!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رای خود را دمورد اتفاقات پایانی دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم در لیگ دسته دوم صادر کرد.

در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم سردار بوکان در مقابل حریف خود با نتیجه ای عجیب مغلوب شد تا سقوط خود را به دسته پایین تر محقق کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم سردار بوکان در مقابل حریف خود با نتیجه ای عجیب مغلوب شد تا سقوط خود را به دسته پایین تر محقق کند.

به گزارش یاریزان؛ وداع پر طرفدار ترین تیم لیگ دسته دوم فوتبال ایران با شاهکار مدیریتی مسئولان ورزش شهرستان بوکان در فصل جاری و پس از چند دوره حضور متوالی در این سطح از فوتبال کشور به شکلی عجیب رقم خود.

 

------------------------------------

در دیدار پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم سردار بوکان در گروه دوم مقابل تیم شهید قندی یزد با نتیجه ۱۰ بر۱ مغلوب شد تا علاوه بر دریافت ۱۷ گل در دو هفته پایانی حکم سقوط خود را امضا کرده باشد.

این درحالی است که اگر سرداری ها در دو دیدار پایانی خود بجای ۱۷ گل، ۱۰ گل دریافت می کردند در لیگ دسته دوم باقی می ماندند.

تیم فوتبال سردار بوکان در مجموع با کسب ۲۰ امتیاز و با تفاضل گل ۲۵- در رتبه سیزدهم جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت و پس از تیم نفت امیدیه بعنوان دومین تیم سقوط کننده از این گروه لقب گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سردار بوکان که بخاطر شور و شوق و تعداد بسیار زیاد هوادارانش در فوتبال ایران شناخته شده بود در دو سال گذشته شرایط بحرانی را بارها تجربه کرد تا با سقوط امشب خیال تمامی مسئولان این تیم را راحت کند.

در ساعات گذشته بحث های بسیاری در محافل ورزشی و شبکههای اجتماعی در خصوص سرنوشت این تیم و دلایل ناکامی نماینده بوکان در لیگ دسته دوم ایران انجام شده است. برخی ها حرف از تبانی و تعیین نتیجه توسط سایت های شرطبندی به میان می آورند و بعضی هم ناکارآمدی مدیریت امسال را عامل این سقوط تلقی می کنند. تعدادی هم به خاطرات این تیم در کورس قهرمانی سال های گذشته بر میگردند.

حق با هرکسی یار باشد این امتیاز ارزشمند که شاید سال ها باید برای کسب دوباره اش زحمت کشید بر باد رفت و تنها اشک هوادارن برجای ماند.

با توجه به اهدایی بودن امتیاز این تیم هنوز تکلیف سقوط به دسته پایین تر یا لیگ استانی مشخص نیست و باید مسئولان سازمان لیگ در این خصوص پاسخگو باشند.

البته دیگر امتیاز لیگ دسته دوم فوتبال ایران که همزمان با شهرستان بوکان به مرکز استان آذربایجان غربی اهدا شده بود مربوط به تیم شهرداری ارومیه بود که پس از سقوط این تیم به مرحله نهایی لیگ دسته سوم به موکریان مهاباد تغییر نام داد.

در چند سال گذشته تیم های بسیاری از سه استان آذربایجانغربی، کردستان و کرمانشاه روی خوشی از فوتبال ایران ندیده اند و سقوط به دسته پایین تر در سرنوشت آنها پدیدار شده است.

تیم های، شیرین فراز کرمانشاه، کاویان نقده، آبیدر سنندج، موکریان مهاباد، راهیان کرمانشاه، کشاورز بوکان، خورشید مهر قروه، سولدوز نقده، نود ارومیه، آوالان کامیاران، شهرداری مهاباد و… در لیست سقوطی ها بشمار می روند که امشب سردار بوکان نیز به آن اضافه شد.

باید ریشه این سقوط ها مطالعه و بررسی شود تا در آینده شاهد مدیریتی بهتر در این رشته پر طرفدار باشیم. فوتبالی که سالهاست از این دیار رخت برمیبندد و طعم تلخ سقوط را برای هواداران به جای میگذارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی