رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 اسفند 1397 - 13:09
  • کد خبر : ۴۲۰۷
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی بسکتبال : در جام جهانی هیچ گروهی آسان نخواهد بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال : در جام جهانی هیچ گروهی آسان نخواهد بود

مهران شاهین طبع سرمربی کرمانشاهی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال گفت: وقتم را روی فکر کردن به حقوق و دستمزد نمی‌گذارم و به جای این ترجیح می دهم کار کنم.

  سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط خوب همه تیم های حاضر در جام جهانی گفت: قطعا هیچ گروه آسانی در این مسابقات نخواهیم داشت. به گزارش یاریزان؛ مهران شاهین طبع روز چهارشنبه و پیش از سفر به چین برای حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی بسکتبال در گفت و گو […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط خوب همه تیم های حاضر در جام جهانی گفت: قطعا هیچ گروه آسانی در این مسابقات نخواهیم داشت.

به گزارش یاریزان؛ مهران شاهین طبع روز چهارشنبه و پیش از سفر به چین برای حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی بسکتبال در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قرار است در مراسم قرعه کشی جام جهانی حاضر باشیم که پس از مشخص شدن گروهمان رایزنی ها برای برنامه های تدارکاتی را نیز قوی تر ادامه دهیم.

 

------------------------------------

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال درباره قرعه احتمالی تیم ملی در جام جهانی بیان کرد: تیم های خوبی در جام جهانی حاضر می شوند و همه آماده اند. با توجه به شرایط جدید قرعه کشی و سیدبندی انجام شده، تقریبا مشخص است که وضعیت گروه ها چطور خواهد بود. سرگروه ها که مشخص است و باقی تیم ها نیز طبق قرعه کشی از قاره های دیگر در گروه ها قرار می گیرند.

او با اشاره به این گروه بندی ها بیان کرد: گروه ساده نداریم و تنها تفاوت ها می تواند روی تفاوت اندک برخی تیم ها باشد. مثلا اکنون در آفریقا نیجریه قوی است و سنگال کمی ضعیف تر. در اروپا مونته نگرو کمی ضعیف تر است اما بازهم این ملاک نیست.

شاهین طبع ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد که شاید هر گروه سختی بد نباشد. شاید یک تیم در گروهی قرار بگیرد که حریفان قدرتمندی دارد اما گروه کناری اش تیم های باشند که در مرحله بعدی کارش آسان تر شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان این مطلب که این روزها هم مذاکرات وجود دارد بیان کرد: مذاکرات زیادی با کشورهای مختلف برای دیدارهای تدارکاتی داشته ایم. حتی به کشورهایی که می دانستیم قبول نمی کنند هم نامه زده ایم و می خواستیم که ارتباط ایجاد شود. در این مدت هم چند مذاکره ادامه دار شده و صحبت های مقدماتی انجام شده تا بعد از قرعه کشی همه چیز را نهایی کنیم.

او افزود: قرار است که در جریان مراسم قرعه کشی با کشورهای مختلف رایزنی داشته باشیم و به صورت مکتوب برنامه هایمان را آماده کردیم که در چین مذاکره داشته باشیم.

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که وضعیت قراردادش با فدراسیون چطور است؟ گفت: شرایط قرارداد مربیان داخلی با خارجی کاملا متفاوت است و بهتر است که صحبت نکنیم. قرارداد ما تا اسفند بود و هنوز چیز جدیدی ثبت نشده است.

 

شایان ذکر است؛ مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال ۲۵ اسفند در شنژن چین برگزار می شود. جام جهانی شهریور سال آینده در چین برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی