رفتن به بالا
  • شنبه - 12 آذر 1401 - 11:55
  • کد خبر : ۱۴۳۳۸
  • چاپ خبر : ستاره های تنیس روی میز بانوان ایران به تیم لیگ برتری سایپا پیوستند

ستاره های تنیس روی میز بانوان ایران به تیم لیگ برتری سایپا پیوستند

اسامی بازیکنان و مربیان شرکت کننده در اردوی استعداد یابی تنیس روی میز ایران اعلام شد.

تیم تنیس روی میز بانوان سایپا با جذب ملی پوشان و ستاره های تیم ملی ایران در رقابت های فصل جدید لیگ برتر حاضر می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم تنیس روی میز بانوان سایپا با جذب ملی پوشان و ستاره های تیم ملی ایران در رقابت های فصل جدید لیگ برتر حاضر می شود.

به گزارش یاریزان؛ بیست و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه با حضور ۹ تیم بصورت متمرکز در اصفهان آغاز خواهد شد که تیم سایپا با چهره های مطرح در این رقابت ها حاضر می شود.

 

------------------------------------

ستاره های ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران که به تیم لیگ برتری سایپا پیوستند، عبارت اند از:

ندا شهسواری عضو تیم ملی و بانوی المپیکی ایران، شیما صفایی عضو تیم ملی بزرگسالان، الینا رحیمی عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان، سارا شهسواری که سابقه حضور در لیگ ترکیه و عراق را دارد و فاطمه یاری عضو تیم ملی جوانان ایران ترکیب سایپا تهران در این رقابت ها هستند.

تیم تنیس روی میز بانوان سایپا با جذب ملی پوشان و ستاره های تیم ملی ایران در رقابت های فصل جدید لیگ برتر حاضر می شود. به گزارش یاریزان؛ بیست و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه با حضور ۹ تیم بصورت متمرکز در اصفهان آغاز خواهد شد که تیم سایپا با چهره های مطرح در این رقابت ها حاضر می شود. ندا شهسواری عضو تیم ملی و بانوی المپیکی ایران، شیما صفایی عضو تیم ملی بزرگسالان، الینا رحیمی عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان ، سارا شهسواری که سابقه حضور در لیگ ترکیه و عراق را دارد و فاطمه یاری عضو تیم ملی جوانان ایران ترکیب سایپا تهران در این رقابت ها هستند. تیم تنیس روی میز بانوان سایپا با هدایت مریم معظمی سرمربی تیم ملی نوجوانان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز حضور خواهد داشت و سرپرستی این تیم نیز بر عهده راضیه خزایی مشاور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در امور بانوان می باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم تنیس روی میز بانوان سایپا با هدایت مریم معظمی سرمربی تیم ملی نوجوانان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز حضور خواهد داشت و سرپرستی این تیم نیز بر عهده راضیه خزایی مشاور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در امور بانوان می باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی