رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 اسفند 1398 - 12:18
  • کد خبر : ۶۲۴۸
  • چاپ خبر : سالن های ورزشی ایلام در اختیار ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس قرار میگیرد

سالن های ورزشی ایلام در اختیار ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس قرار میگیرد

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام: سالن های در مجموعه ورزشی غدیر ایلام برای مردان و زنان بمنظور احتیاط بیشتر برای بیماران کرونایی تجهیز می شود. به گزارش یاریزان؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال افزایش مبتلایان، بیمارستان صحرایی با تمام امکانات و تجهیزات از امروز در ایلام آغاز بکار می کند.  […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام: سالن های در مجموعه ورزشی غدیر ایلام برای مردان و زنان بمنظور احتیاط بیشتر برای بیماران کرونایی تجهیز می شود.

به گزارش یاریزان؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال افزایش مبتلایان، بیمارستان صحرایی با تمام امکانات و تجهیزات از امروز در ایلام آغاز بکار می کند.

 

------------------------------------

دشتکی استاندار ایلام در ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: با همکاری اداره ورزش و جوانان ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام ۲ سالن در مجموعه ورزشی غدیر ایلام برای مردان و زنان بمنظور احتیاط بیشتر برای بیماران کرونایی تجهیز می شود.

وی افزود: برای افرادیکه بهبود می یابند و دروه نقاهت را می گذرانند باید مراکزی با عنوان نقاهتگاه راه اندازی می شود تا این افراد پس از بازگشت به خانه در صورت رعایت نکردن توصیه ها این بیماری را به دیگران منتقل نکنند.

استاندار ایلام یادآور شد: فرمانداری ها موظفند چنین مکان هایی را برای احتیاط بیشتر و مقابله با این بیماری راه اندازی کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

” سالن های ورزشی ایلام در اختیار ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس “


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی