رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 فروردین 1398 - 11:19
  • کد خبر : ۴۵۶۸
  • چاپ خبر : سالار غلامی لژیونر بوکس ایران: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی‌ترم

سالار غلامی لژیونر بوکس ایران: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی‌ترم

سالار غلامی لژیونر کرمانشاهی بوکس ایران در دوازده سال گذشته عضو تیم ملی بوکس ایران بوده و مدال های رنگارنگ بین المللی را بارها بر گردن آویخته است.

  سالار غلامی لژیونر کرمانشاهی بوکس ایران در دوازده سال گذشته عضو تیم ملی بوکس ایران بوده و مدال های رنگارنگ بین المللی را بارها بر گردن آویخته است. به گزارش یاریزان و به نقل از ایسنا؛ سالار غلامی لژیونر کرمانشاهی بوکس ایران که سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سالار غلامی لژیونر کرمانشاهی بوکس ایران در دوازده سال گذشته عضو تیم ملی بوکس ایران بوده و مدال های رنگارنگ بین المللی را بارها بر گردن آویخته است.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایسنا؛ سالار غلامی لژیونر کرمانشاهی بوکس ایران که سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت کانادا پیوست تا در وزن ۸۹ کیلوگرم برای این تیم در مسابقات لیگ حرفه‌ای بوکس جهان به میزبانی شهر تورنتو بازی کند، در رقابت نخست خود در این لیگ توانست برابر حریفی از مکزیک پیروز شود، اما پس از آنکه دچار مصدومیت شد به ایران بازگشت تا مراحل درمانش را سپری کند.

 

------------------------------------

غلامی این روزها پس از رهایی از مصدومیت زیر نظر پدرش پرویز غلامی(مربی بوکس و از قهرمانان سابق این رشته) تمرینات سختی را می‌گذراند تا بزودی بعد از چند ماه به کانادا بازگردد و بازی دومش را در لیگ جهانی بوکس حرفه‌ای برگزار کند.

این بوکسور کرمانشاهی در خصوص دیداری که ظرف یک ماه آینده با حریف کانادایی در مسابقات لیگ جهانی بوکس حرفه‌ای دارد، اظهار کرد: این حریف تاکنون نزدیک به شش تا هفت بازی را در مسابقات لیگ جهانی برگزار کرده و عملکرد خوبی نیز داشته است.

وی افزود: بر اساس آنالیزی که از بازی‌های این ورزشکار آفریقایی الاصل داشته‌ام، بوکسور بسیار قدرتمند و مهاجمی است، اما سطح تکنیک من بالاتر است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

غلامی اضافه کرد: قطعاً این بوکسور نیز بازی‌های من را آنالیز کرده و هر دو با این امید به میدان خواهیم آمد که قابلیت‌های یکدیگر را خنثی کنیم و پیروز رقابت باشیم، لذا دیدار سختی خواهم داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولان باشگاهم (فایتل تایت) در نظر دارند تا پس از بازگشتم به کانادا و پیش از برگزاریرقابتم با این بوکسور کانادایی، چند بوکسور را که سبک بازی مشابهی با این ورزشکار دارند را از کشورهای دیگر به کانادا بیاورند تا به عنوان حریف تمرینی با آنها تمرین و مسابقه داشته باشم.

لژیونر بوکس ایران در ادامه گفت: پس از آنکه مراحل مصدومیتم طی شد، تمرینات بدنسازی و تکنیکی خوبی را در ایران داشته‌ام و سطح آمادگی‌ام از همیشه بهتر است. ظرف چند روز آینده به کانادا بازخواهم گشت و تا زمان برگزاری دیدار دومم حدود چهار تا پنج جلسه دیگر را با حریفان تمرینی، تمرین می‌کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی