رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 تیر 1401 - 13:46
  • کد خبر : ۱۲۴۲۳
  • چاپ خبر : رضایی در دوراهی استقلال و سپاهان / اولویت کاوه، تهران است

رضایی در دوراهی استقلال و سپاهان / اولویت کاوه، تهران است

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

از روزهای ابتدایی نقل و انتقالات ایران، زمرمه هایی مبنی بر احتمال حضور کاوه رضایی در استقلال به گوش می‌رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از روزهای ابتدایی نقل و انتقالات ایران، زمرمه هایی مبنی بر احتمال حضور کاوه رضایی در استقلال به گوش می‌رسید.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، از چندی پیش، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال آبی پوش شدن مجدد کاوه رضایی در رسانه‌ها مطرح شد که رفته رفته رنگ و بوی واقعیتری به خود گرفت.

 

------------------------------------

موضوع آنجایی جدی‌تر شد که مسئولان باشگاه استقلال در صحبت‌های خود با رسانه‌های مختلف، تمایل باشگاه استقلال برای جذب این مهاجم کرمانشاهی را تکذیب نکردند و حتی عنوان شد که باشگاه به رضایی پیشنهاد همکاری داده و منتظر پاسخ اوست.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، ظاهرا این کاوه رضایی است که منتظر اقدام باشگاه استقلال است و با وجود اینکه در یکی دو روز گذشته، انتشار یک استوری باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور او در سپاهان شده بود، رضایی هنوز پروسه انتقالش به سپاهان را نهایی نکرده و منتظر اقدام باشگاه استقلال است و حضور در استقلال و البته تهران برای او اولویت دارد البته که قاعدتا هر بازیکنی تا یک زمانی می‌تواند منتظر پیشنهاد یک باشگاه بماند و در نهایت برای اینکه فرصت آماده سازی را از دست ندهد مجبور است سریع‌تر تیم خود را انتخاب کند.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت تکلیف کاوه رضایی و استقلال چه خواهد شد و آیا مدیران این تیم بالاخره مذاکرات جدی با او آغاز خواهند کرد یا نه.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی