رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 تیر 1397 - 12:00
  • کد خبر : ۳۱۹۰
  • چاپ خبر : راه‌یاب ملل مریوان استارت زد تا به سوپرلیگ والیبال ایران صعود کند
با قهرمانی در تورنمنت امارات؛

راه‌یاب ملل مریوان استارت زد تا به سوپرلیگ والیبال ایران صعود کند

  تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان با کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت چند جانبه امارات، از آمادگی لازم برای صعود به سوپرلیگ کشور را دارد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از فارس؛ تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان فصل گذشته در اولین حضور خود در لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی را […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان با کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت چند جانبه امارات، از آمادگی لازم برای صعود به سوپرلیگ کشور را دارد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس؛ تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان فصل گذشته در اولین حضور خود در لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی را از خود بجای گذاشت اما در گام‌های آخر از رسیدن به سوپر لیگ کشور بازماند.

 

راه‌یاب ملل امسال خود را برای صعود به سوپرلیگ کشور آماده می‌کند و امیدوار است در این راه تماشاگران خونگرم مریوانی همانند فصل قبل بازوی این تیم باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

چند مدت پیش راه‌یاب ملل در تورنمنت چند جانبه امارات حضور یافت و با شایستگی عنوان قهرمانی را بدست آورد، به این بهانه مصاحبه‌ای با آرش صادقیانی سرمربی جوان راه‌یابی‌ها انجام شد که در ادامه می‌خوانید.

  • حضور در امارات و قهرمانی در این تورنمنت را توضیح دهید..

این مسابقات با حضور ۶ تیم در امارات برگزار شد و چون مسابقات تحت عنوان جام رمضان برگزار شد تیم‌ها می‌توانستند از بازیکنان دیگری هم استفاده کنند مثلا تیم الجزیره که در فینال حریف ما بود از دو ملی‌پوش هندی، سه بازیکن صربستانی و یک بازیکن مصری در ترکیب خود بهره می‌برد.

این مسابقات با شرکت ۶ تیم در دو گروه سه تیمی برگزار شد که ما بعنوان تیم اول گروه A به جمع چهار تیم راه یافتیم که در آنجا در برابر حریفمان که از دو بازیکن مصری استفاده می‌کرد با نتیجه ۱-۳ شکست دادیم و راهی فینال شدیم در بازی فینال هم با نتیجه نزدیک ۲-۳ الجزیره امارات را مغلوب کردیم و قهرمان شدیم.

  • آیا در این تورنمنت تیم‌ها از بازیکنان خود استفاده می‌کردند؟

خیر، در این مسابقات کلا از بازیکنان مختلف شاغل در لیگ امارات استفاده می‌کردند.

  • آیا در این مسابقات تیم کامل راه‌یاب ملل حضور داشت؟

در تیم راه‌یاب ملل مریوان ما هم از بازیکنان سوپرلیگی و دسته یکی استفاده نمودیم مثلا حسین امیری را از اردکان آوردیم که دوم سوپرلیگ شدند یا بازیکنی از تبریز داشتیم که در سوپر لیگ سوم شده بود یا عبدالرضا علیزاده از ارومیه که به همراه میلاد محمدی و اشکان درخشان از سیرجان آوردیم یا اصغر نجفی هم که با خودمان بود.

  • شرایط راه‌یاب ملل در لیگ یک برای فصل جدید به چه صورت است؟

همانطور که در جریان هستید پارسال بازی‌های نزدیکی بود ما در پایان نیم فصل اول پنجم گروه بودیم ولی با برنامه‌ریزی، تلاش و زحماتی که باشگاه و بازیکنان کشیدند توانستیم بعنوان سرگروه به مرحله پلی‌آف راه یابیم و برای بازی آخر نزدیک دو هزار نفر تماشگر آمده بودند و این خود دست‌آورد بزرگی برای ما بود.

بازی اول را از تیم لاستیک بارز کرمان ۰-۳ بردیم اما بازی دوم و سوم را باختیم که دلایل خاص خودش را داشت متاسفانه داور دو بازی آخر ما هم در کرمان و هم در مریوان یک داور بود و این برای ما جای سوال دارد، در کرمان به ما فحاشی شد و حاشیه‌سازی زیادی انجام دادند ولی با کمال تاسف هیچ ترتیب اثری داده نشد و بازیکنان ما را مقصر قلمداد کردند.

  • برای فصل جدید چه برنامه‌ای دارید؟

راستش پارسال توقع نبود ما به مرحله پلی‌آف صعود کنیم ولی شکر خدا گام بزرگی برداشتیم، تیم لاستیک بارز کرمان دو برابر بودجه ما هزینه کرده بود ولی امسال امیدوارم چشم‌انداز خیلی خوبی پیش رویمان باشد، برای فصل جدید هم بررسی کردیم که چند مهره کلیدی را جذب کنیم که اگر با بازیکنان جدید به توافق رسیدیم لیست آنها را اعلام می‌کنیم.

  • از حضور در مریوان راضی بودید؟

سال بسیار خوبی را در مریوان پشت سر گذاشتیم مردم خونگرم و مهمان‌نوازی دارند و بی‌صبرانه منتظر هستیم دوباره به آنجا بیایم و به امید خدا تمام هدفمان انشاالله صعود به سوپرلیگ است چون راه‌یاب ملل مریوان حقش است و لیاقتش را هم دارد.

  • سخن پایانی؟

در نهایت جای تشکر دارد از مدیریت راه‌یاب ملل چون بخش خصوصی هستند و طرف حساب آنها هم پروژه های دولتی است و نیازی به تبلیغ ندارند فقط بخاطر علاقه و عشقی که به ورزش مریوان دارند تیمداری می‌کنند و فقط هدفشان هن خوشحالی مردم مریوان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی