رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 11 شهریور 1400 - 09:03
  • کد خبر : ۱۱۶۱۴
  • چاپ خبر : راهیابی شهلا بهروزی‌راد به نیمه نهایی مسابقات پاراکانوی پارالمپیک توکیو
در کلاس KL3 بانوان؛

راهیابی شهلا بهروزی‌راد به نیمه نهایی مسابقات پاراکانوی پارالمپیک توکیو

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی صبح امروز میزبان تست آمادگی ملی‌پوشان پاراکانو بود. تیم ملی پاراکانو ایران پس از کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد، مسابقات انتخابی پارالمپیک را ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پیش دارد. با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام تنها نفراتی به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد که بتوانند تایم ورودی اعلام شده از سوی این کمیته را در تست فروردین ماه کسب کنند. ملی‌پوشان پاراکانو صبح امروز برای ارزشیابی میزان آمادگی‌شان تست دادند.

شهلا بهروزی‌راد در رقابت با حریفان خود در دور مقدماتی کلاس KL3 بانوان پارالمپیک توکیو چهارم جواز راهیابی به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی‌راد در رقابت با حریفان خود در دور مقدماتی کلاس KL3 بانوان پارالمپیک توکیو چهارم جواز راهیابی به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ در ادامه رقابت‌های پاراکانوی پارالمپیک توکیو که از صبح امروز در اسکله فارست این شهر آغاز شده است، شهلا بهروزی‌راد در دور مقدماتی کلاس KL3 بانوان را حریفان خود رو به رو شد.

 

------------------------------------

بهروزی‌راد در این رقابت با حریفانی از انگلیس، سوئد، آلمان و استرالیا مسابقه داد و در پایان با زمان ۵۴.۷۵۵ ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و به نیمه نهایی راه یافت.

پس از راهیابی شهلا بهروزی‌راد به مرحله نیمه نهایی وی باید شنبه ۱۳ شهریور در دور نیمه نهایی برای صعود به فینال و کسب مدال تلاش کند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی