رفتن به بالا
  • شنبه - 2 بهمن 1395 - 02:22
  • کد خبر : ۲۰۰۷
  • چاپ خبر : دیوار مهرام از دیوار ایستک کوتاه تر بود! صدرنشین لیگ دوباره در سنندج باخت

دیوار مهرام از دیوار ایستک کوتاه تر بود! صدرنشین لیگ دوباره در سنندج باخت

  در ادامه رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور تیم ایستک کردستان توانست اولین باخت تیم قدرتمند مهرام تهران را رقم بزند و این تیم را در خانه از پیش روی بردارد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ از سری مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور، هفته دوم دور برگشت روز جمعه یکم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور تیم ایستک کردستان توانست اولین باخت تیم قدرتمند مهرام تهران را رقم بزند و این تیم را در خانه از پیش روی بردارد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ از سری مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور، هفته دوم دور برگشت روز جمعه یکم بهمن ماه با برگزاری چهار بازی در گروه شمال و در شهر های مختلف پیگیری شد. که در مهمترین بازی ها تیم ایستک کردستان توانست تیم صدر جدولی مهرام تهران را با شکست بدرقه کند و اولین شکست تیم مهرام را در این فصل از رقابت ها رقم بزند.

این دیدار که در مجموعه ورزشی آزادی سنندج و با میزبانی تیم ایستک برگزار شد که در پایان این رقابت این تیم کردستانی بود که توانست با یک بازی زیبا حریف خود را با نتیجه ۶۰ بر ۵۰ مغلوب کند و به رکورد شکست ناپذیری تیم مهرام پایان بخشد.

از دیگر نتایج بدست آمده در بازیهای این گروه نیز تیم های پارسای مشهد و هیئت بسکتبال خراسان رضوی و قطران کاوه گرگان نیز توانستند حریفان خود را از پیش رو بردارند و در نتیجه این بازیها و در جدول رده بندی این گروه تیم مهرام با ۱۷ امتیاز کماکان در رده ی اول قرار دارد و تیم ایستک کردستان نیز با ۱۴ امتیاز در رده ی چهارم و سایه به سایه ی تیم های ۱۵ امتیازی مشهدی قرار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ایستک کردستان در هفته سوم دور برگشت این دسته از رقابت ها روز جمعه هشتم بهمن ماه در اصفهان مهمان تیم رده هفتمی پرواز اصفهان خواهد بود.

 

خبرنگار: زانیارصوفی امینی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی