رفتن به بالا
  • شنبه - 1 مرداد 1401 - 12:10
  • کد خبر : ۱۲۸۴۶
  • چاپ خبر : دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام الف و ب از صبح دوشنبه آغاز می شود

دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام الف و ب از صبح دوشنبه آغاز می شود

مرحله اول اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان زیر۲۳ و جوانان به میزبانی بندر انزلی برگزار می شود.

اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان و آقایان الف و ب ایران از روز دوشنبه ۳ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان و آقایان الف و ب ایران از روز دوشنبه ۳ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ دور جدید تمرینات تیم ملی آبهای آرام الف و ب از ۳ مرداد در دریاچه آزادی و ۹ استان تحت نظر پدرو سنا برگزار خواهد شد. این اردو تا ۲۳ مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

پدرو سنا سرمربی تیم ملی است و ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار مربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان و مجتبی تاج‌محمدی و نرگس مالمیر روانشناسان اعضای کادر فنی در دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام الف و ب ایران هستند.

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان و هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان در بخش کایاک بانوان، پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک آقایان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی آقایان نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردوی تیم ملی آبهای آرام الف هستند.

ورزشکاران تیم ملی ب نیز با هدایت و برنامه پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی تمرینات خود را در هیات‌های قایقرانی محل زندگی خود تحت نظر دستیاران سرمربی تیم ملی انجام می‌دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بر این اساس ۲۹ ورزشکار بانوان و آقایان در هیات‌های قایقرانی گیلان، تهران، مازندران، لرستان، کرمانشاه، بوشهر، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

در استان گیلان یاس شافعی در کایاک بانوان، زیبا سماک‌حرفه در کانوی بانوان، داریوش محمدی، امیرحسین آقامیرزایی و صادق زمانی در کایاک آقایان و محمدسینا شکوری در کانوی آقایان تحت نظر آرش بصارت‌دار دستیار سرمربی و عباس صیادی سرپرست تمرین خواهند کرد.

در استان تهران سمن سلطانی، ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان، زهرا مطهر، مریم شورگشتی و هستی ناصری در کانوی بانوان، فربود کیانی، محمد میرزایی، محمد پیشگاهی و ابوالفضل درجزی در کایاک آقایان و امیرحسین قالیباف و ارشیا عبدالهی در کانوی آقایان تحت نظر علیرضا علیمحمدی تمرین می‌کنند.

در استان مازندران امیررضا آهنگربهان در کایاک آقایان و گلناز غضنفریان در کایاک بانوان در اردو هستند.

در استان لرستان علیرضا خمسه در کایاک آقایان، در استان کرمانشاه سما یاسمی در کایاک بانوان و در استان آذربایجان شرقی شیما داناپور در کانوی بانوان به اردو دعوت شده‌اند.

در استان بوشهر مژده مطرقی در کانوی بانوان و عرفان زنده‌پی در کانوی آقایان در اردو حاضر هستند.

در استان البرز کیانا گلبندها در کایاک بانوان و پریا قریشی در کانوی بانوان تحت نظر روژان پیروزنیا تمرین خواهند کرد.

در استان اصفهان نسترن خیرالهی در کانوی بانوان و امیررضا برزگر در کایاک آقایان زیر نظر فاطمه توکلی تمرین می‌کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی