رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 تیر 1399 - 21:33
  • کد خبر : ۷۰۷۶
  • چاپ خبر : درباره تلخ ترین تصویر این روزهای فوتبال ایران / چرا وریا پشت شیشه قرنطینه رفت؟

درباره تلخ ترین تصویر این روزهای فوتبال ایران / چرا وریا پشت شیشه قرنطینه رفت؟

به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری، کاپیتان استقلال از امروز به تمرینات استقلال اضافه شد اما علی کریمی به خاطر سرماخوردگی نتوانست در تمرین امروز حضور پیدا کند.

  امروز تولد تنها دختر وریا غفوری است. بارین، دختر خردسال وریا غفوری، به همراه رادین پسر وریا غفوری چند روزی است که نمی توانند پدرشان از نزدیک ببیند. غفوری کاپیتان استقلال زمانی که تیم از اهواز بازگشت علائم سرماخوردگی داشت و البته این علائم آنقدر زیاد نبود که خودش احساس کند نمی تواند در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امروز تولد تنها دختر وریا غفوری است. بارین، دختر خردسال وریا غفوری، به همراه رادین پسر وریا غفوری چند روزی است که نمی توانند پدرشان از نزدیک ببیند. غفوری کاپیتان استقلال زمانی که تیم از اهواز بازگشت علائم سرماخوردگی داشت و البته این علائم آنقدر زیاد نبود که خودش احساس کند نمی تواند در تمرینات ریکاوری یا تاکتیکی شرکت کند. علائم خفیفی که خود وریا غفوری و حتی دکتر ستوده هم فکر نمی کردند به کرونا ختم شود.

روز بازی استقلال مقابل سایپا، وریا از فرهاد می خواهد به زمین نرود. او به مجیدی می گوید نمی تواند تکان بخورد. اما مجیدی به او می گوید دستش خالی است و حضور وریا در زمین بهتر از نبودنش است. وریا البته بارها و بارها در تیم هایی چون ماشین سازی، نفت تهران، سپاهان و حتی همین استقلال با سرماخوردگی هم بازی کرده است، اما این بار همه چیز فرق می کرد. استخوان دردی که وریا داشت باعث شد تا در مقابل سایپا او یک دهم وریا غفوری همیشگی نباشد.

 

------------------------------------

تست او در بیمارستان مسیح دانشوری مثبت شده و اتفاقا غفوری مطمئن است که در تست راستی آزمایی بخش پزشکی فدراسیون و سازمان لیگ، هم مثبت خواهد شد. تصویر تلخی امروز از او منتشر شده که پشت در شیشه ای اتاق در حال نگاه کردن به دو فرزند چشم آبی اش است. رادین که حالا دلش برای فوتبال بازی کردن و تمرین کردن با پدر تنگ شده و دخترش بارین در روز تولدش،نمی تواند در آغوش پدر قرار بگیرد.

تصویر را همسر غفوری منتشر کرده، تصویری تلخ از خروجی فوتبال ایران. جایی که بعد از دو هفته، تازه همه یادشان افتاده تست های مستقل با نظارت بخش پزشکی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بگیرند. در حالیکه می توانست این اتفاق زودتر بیفتد. جایی که هنوز پروتکل ها مشخص نیست. جایی که باگهای طرح ۲۵ درصد گرفته نشده، جایی که ناظر سازمان لیگش، با سرپرست کمیته مسابقاتش هماهنگ نیست. جایی که سرپرست کمیته مسابقاتش یک بار می گوید تستهای باشگاهها را قبول ندارد و یک بار می گوید قبول دارد.

واقعا کت فوتبال ایران تن چه کسی است؟ آیا باید منتظر باشیم تصویر دردناک وریا غفوری برای کاپیتانهای دیگری تکرار شود؟ راستی از تست های خانواده های بازیکنان مشکوک به مثبت چه خبر؟ چرا از آنها تست گرفته نمی شود؟ آنها چه گناهی دارند که سرپرست خانوارشان فوتبالیست لیگ برتر فوتبال ایران شده؟ وعده ها در حد حرف و تیتر است؟ آقای دکتر خلیلیان، خانم دکتر هراتیان، آقای دکتر سیف برقی، آقای حیدر بهاروند، آقای سهیل مهدی، ما که از دیدن این تصویر تکان خوردیم، شما از دیدن این تصویر چه حسی دارید؟

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

یادداشت از چیا فوادی / سردبیر خبرگزاری فوتبالی

امروز تولد تنها دختر وریا غفوری است. بارین، دختر خردسال وریا غفوری، به همراه رادین پسر وریا غفوری چند روزی است که نمی توانند پدرشان از نزدیک ببیند. غفوری کاپیتان استقلال زمانی که تیم از اهواز بازگشت علائم سرماخوردگی داشت و البته این علائم آنقدر زیاد نبود که خودش احساس کند نمی تواند در تمرینات ریکاوری یا تاکتیکی شرکت کند. علائم خفیفی که خود وریا غفوری و حتی دکتر ستوده هم فکر نمی کردند به کرونا ختم شود. روز بازی استقلال مقابل سایپا، وریا از فرهاد می خواهد به زمین نرود. او به مجیدی می گوید نمی تواند تکان بخورد. اما مجیدی به او می گوید دستش خالی است و حضور وریا در زمین بهتر از نبودنش است. وریا البته بارها و بارها در تیم هایی چون ماشین سازی، نفت تهران، سپاهان و حتی همین استقلال با سرماخوردگی هم بازی کرده است، اما این بار همه چیز فرق می کرد. استخوان دردی که وریا داشت باعث شد تا در مقابل سایپا او یک دهم وریا غفوری همیشگی نباشد.

یاریزان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی