رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 آذر 1398 - 12:54
  • کد خبر : ۵۷۷۷
  • چاپ خبر : خانه کاراته ارومیه با امکانات به روز، احداث و به بهره برداری رسید

خانه کاراته ارومیه با امکانات به روز، احداث و به بهره برداری رسید

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان آذربایجان غربی صبح امروز برگزار شد و جواد سلیمی به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رئیس این هیات باقی ماند.

خانه کاراته در مجموعه ورزشی الغدیر ارومیه با حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان با تمامی امکانات به‌روز احداث و به بهره برداری رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی از تاسیس خانه کاراته در ارومیه خبر داد و گفت: خانه کاراته در مجموعه ورزشی الغدیر ارومیه با حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان با تمامی امکانات به‌روز احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس، جواد سلیمی رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان کاراته با اشاره به جایگاه پیشکسوتان اظهار کرد: در واقع ورزشکاران پیشکسوت هیات کاراته سرمایه گرانبهای ورزش استان محسوب می‌شوند که باید به نحو احسن مورد تجلیل و قدردانی قرار گیرند.

 

------------------------------------

وی با تاکید بر کمک همه پیشکسوتان و علاقمندان به کاراته یادآور شد: درب هیات کاراته آذربایجان‌غربی به روی هیچ فردی بسته نیست و همه علاقمندان می‌توانند از توان و ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کنند اما برای حضور در کادر مدیریتی و مسوولیتی ظرفیت‌ها محدود است و ما سعی کرده‌ایم با تلفیقی از حضور پیشکسوتان و جوانان تحصیل کرده و با انگیزه این بخش را نیز تقویت کنیم.

سلیمی همچنین از تاسیس خانه کاراته در ارومیه خبر داد و گفت: خانه کاراته در مجموعه ورزشی الغدیر ارومیه با حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان با تمامی امکانات به روز احداث و به بهره برداری رسید و امروز در اختیار تیم‌های استانی و شرکت‌های تمرینی است و پیشکسوتان هم می‌توانند از این مجموعه برای تمرین و ورزش استفاده بهینه‌ای داشته باشند.

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هیچ بخشی بی نیاز از استفاده از تجارب پیشکسوتان و افراد باسابقه نیست و ورزش کاراته آذربایجان‌غربی هم بی نصیب از این امر نبوده و در نظر داریم در تمامی رویدادهای استانی، ملی و بین المللی و کمیته‌های مختلف از حضور تمامی پیشکسوتان کاراته بهره مند شویم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سلیمی اظهار کرد: کاراته آذربایجان‌غربی امروز توانسته جایگاه خوبی در سطح کشور پیدا کند و می‌توانیم در سایه همدلی و وحدت بهتر جایگاه این رشته ورزشی پرطرفدار را در کشور ارتقاء دهیم.

وی افزود: هیات کاراته آذربایجان‌غربی آماده است دوره های آموزشی برای مربیان و داوران با حضور اساتید برتر رشته کاراته دنیا در استان برگزار کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با ارائه احکامی و لوح تقدیر از پیشکسوتان ورزش کاراته آذربایجان‌غربی تجلیل به عمل آمد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی