رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 مهر 1400 - 10:58
  • کد خبر : ۱۱۸۸۱
  • چاپ خبر : حضور بانوی داور کرمانشاهی در فینال جام جهانی فوتسال مردان
بین تیم های ملی آرژانتین و پرتغال؛

حضور بانوی داور کرمانشاهی در فینال جام جهانی فوتسال مردان

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری ۲٠۲٠، فینال جام جهانی فوتسال بین تیم های ملی آرژانتین و پرتغال در کشور لیتوانی برگزار شد که مهم ترین اتفاق این دیدار برای ایرانی ها، انتخاب گلاره ناظمی به عنوان داور وقت نگه دار این مسابقه بود. ناظمی به عنوان دومین داور ایرانی تبدیل شده که در فینال جام جهانی فوتسال حضور دارد. این موفقیت در حال رقم خورده که او به عنوان نخستین داوران زن در بخش مردان قضاوت می کنند. بانوی داور کرمانشاهی در مراحل قبلی این مسابقات نیز چندین باز مختلف را به عنوان داور اصلی قضاوت کرده و به واسطه عملکرد خوب و کم نقص خود، در جمع تیم داوری فینال حضور داشت. پیش از او سید صدرالدین موسوی از کشورمان در جام جهانی گواتمالا ٢٠٠٠ بعنوان وقت نگهدار در فینال بین تیم های برزیل و اسپانیا حضور داشت.

گلاره ناظمی بانوی داور کرمانشاهی به عنوان وقت نگهدار در فینال جام جهانی فوتسال مردان حضور داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

گلاره ناظمی بانوی داور کرمانشاهی به عنوان وقت نگهدار در فینال جام جهانی فوتسال مردان حضور داشت.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری ۲٠۲٠، فینال جام جهانی فوتسال بین تیم های ملی آرژانتین و پرتغال در کشور لیتوانی برگزار شد که مهم ترین اتفاق این دیدار برای ایرانی ها، انتخاب گلاره ناظمی به عنوان داور وقت نگه دار این مسابقه بود.

 

------------------------------------

ناظمی به عنوان دومین داور ایرانی تبدیل شده که در فینال جام جهانی فوتسال حضور دارد. این موفقیت در حال رقم خورده که او به عنوان نخستین داوران زن در بخش مردان قضاوت می کنند.

بانوی داور کرمانشاهی در مراحل قبلی این مسابقات نیز چندین باز مختلف را به عنوان داور اصلی قضاوت کرده و به واسطه عملکرد خوب و کم نقص خود، در جمع تیم داوری فینال حضور داشت.

پیش از او سید صدرالدین موسوی از کشورمان در جام جهانی گواتمالا ٢٠٠٠ بعنوان وقت نگهدار در فینال بین تیم های برزیل و اسپانیا حضور داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی