رفتن به بالا
  • جمعه - 27 فروردین 1400 - 12:21
  • کد خبر : ۹۹۸۸
  • چاپ خبر : حافظ قشقایی رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا را از دست داد
در آستانه آغاز مسابقات؛

حافظ قشقایی رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا را از دست داد

به گزارش یاریزان؛ حافظ قشقایی با تاریخ سازی برای وزنه‌برداری ایران توانست بار پس از ۴۰ سال یک مدال جهانی در سبک وزن کسب کند.

  تیم ملی وزنه برداری مردان ایران به دلیل آسیب دیدگی حافظ قشقایی یکی از شانس های کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا را از دست داد. به گزارش یاریزان؛ تیم وزنه برداری مردان ایران به دلیل آسیب دیدگی یکی از وزنه برداران با ۹ نفر در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت میکند.  ———————————— […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی وزنه برداری مردان ایران به دلیل آسیب دیدگی حافظ قشقایی یکی از شانس های کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا را از دست داد.

به گزارش یاریزان؛ تیم وزنه برداری مردان ایران به دلیل آسیب دیدگی یکی از وزنه برداران با ۹ نفر در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت میکند.

 

------------------------------------

حافظ قشقایی وزنه بردار دسته ۶۱ کیلوگرم، بدلیل آسیب دیدگی تیم ملی ایران را در رقابت های قهرمانی آسیا همراهی نمی کند.

داود باقری نایب رییس و رییس کمیته پزشکی فدراسیون در مورد آسیب دیدگی این وزنه بردار گفت: قشقایی در هفته آخر آسیب دیدگی کمر داشت و تیم با ۹ وزنه بردار به مسابقات می رود.

مسابقات قهرمانی آسیا، گزینشی المپیک توکیو نیز هست و سهراب مرادی و کیانوش رستمی به دنبال گرفتن سهمیه المپیک در این مسابقات هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ملی پوشان وزنه برداری ایران روز ۲۹ فروردین ماه جاری با پرواز مستقیم راهی تاشکند محل برگزاری مسابقات خواهند شد.

آقایان:

حافظ قشقایی (کرمانشاه)، میر مصطفی جوادی، حسین سلطانی، علی میری (آذربایجان غربی)، کیانوش رستمی (کرمانشاه)، سهراب مرادی، رسول معتمدی، رضا دهدار، کیا قدمی (کرمانشاه) و علی داودی

بانوان:

پوپک بسامی (کرمانشاه)، سیده الهام حسینی، فاطمه یوسفی، الناز باجلانی (کردستان)، فروغ یونسی و یکتا جمالی نفرات دعوت شده به تیم ملی وزنه برداری بانوان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی