رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 دی 1401 - 12:35
  • کد خبر : ۱۴۷۲۸
  • چاپ خبر : ثبت‌نام در فراخوان عضویت در تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسران به بالای هزار نفر رسید
آذربایجان غربی رتبه سوم را به خود اختصاص داد؛

ثبت‌نام در فراخوان عضویت در تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسران به بالای هزار نفر رسید

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران با حضور ورزشکارانی از استان آذربایجان غربی آغاز شد.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر گفت: حدود هزار نفر در فراخوان عضویت اعلام شده ثبت‌نام کردند و باید اطلاعات ثبت شده این افراد ازسوی هیات‌های استانی صحت‌سنجی شود و پس از آن درباره اردوها تصمیم‌گیری کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر گفت: حدود هزار نفر در فراخوان عضویت اعلام شده ثبت‌نام کردند و باید اطلاعات ثبت شده این افراد ازسوی هیات‌های استانی صحت‌سنجی شود و پس از آن درباره اردوها تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش یاریزان؛ ثبت‌نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۶ به بعد) طی فراخوانی از ۲۶ آذرماه آغاز شد و تا سوم دی‌ماه ۱۴۰۱ (پایان مهلت)، حدود هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

 

------------------------------------

متقاضیان از استان‌های مختلف ایران خواستار حضور در این تیم شدند و تهران (۱۹۱ بازیکن)، البرز (۷۵)، آذربایجان غربی (۷۱) و خراسان رضوی (۷۱ بازیکن) از جمله استان‌هایی هستند که بیشترین متقاضیان را به خود اختصاص داده‌اند.

علاقمندان در فرم درخواست خود اطلاعاتی چون تاریخ تولد و قد خود را به ثبت رسانده‌اند و در میان هزار بازیکن متقاضی، افرادی با مشخصات قدی متفاوت حضور دارند که می‌توان به برخی که دو متر و چهار سانتی‌متر قد دارند، اشاره کرد.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر ایران درباره شیوه انتخاب بازیکنان با توجه به ثبت‌نام صورت گرفته، گفت: اسامی افراد در اختیار هیات استان‌ها قرار داده می‌شود تا اطلاعات ثبت شده را صحت‌سنجی کرده و پس از تایید در اختیار کادر فنی تیم قرار دهند. براساس تعداد نفرات تایید شده در هر استان در خصوص ارزیابی و کارشناسی آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آرش صادقیانی تصریح کرد: بر اساس تعداد نفرات تایید شده هر استان برنامه دعوت به اردوهای انتخابی تدوین می‌شود زیرا اگر تعداد نفرات استان‌ها زیاد باشند، کادر فنی برای تست اولیه به استان‌ها سفر خواهند کرد و اگر تعداد بازیکنان کم باشد، برای تست اولیه نفرات به استان‌های همجوار و یا تهران دعوت می‌شوند.

وی افزود: در نهایت پس از بررسی افراد به ۵۰ بازیکن خواهیم رسید و با برگزاری اردوهای انتخابی و آماده‌سازی نفرات تیم نهایی از میان این افراد انتخاب می‌شوند.

صادقیانی در خصوص حضورش به عنوان سرمربی راه‌یاب ملل مریوان در لیگ برتر و فشردگی مسابقات دور برگشت اظهار کرد: در هر هفته دو مسابقه خواهیم داشت که با توجه به مشکلات رفت و آمد و سرمای هوا کمی دشوار است. پیشنهاد باشگاه راه‌یاب برگزاری لیگ به صورت متمرکز بود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی به تمامی امور برسیم اما اکثریت باشگاه‌ها به برگزاری مسابقات به شیوه رفت و برگشت رای دادند.

وی با تاکید بر این که باید خودمان را آماده کنیم تا برنامه ریزی درست‌تری برای دور برگشت لیگ برتر مردان و اردوهای آماده سازی تیم ملی زیر ۱۶ سال انجام دهیم، گفت: مسابقات زیر ۱۶ سال پسر آسیا از ۳۱ تیر تا ۹ مردادماه سال ۱۴۰۲ در ازبکستان برگزار خواهد شد و باید تیم را برای این مسابقات آماده کنیم به همین دلیل پس از تایید اطلاعات از سوی استان‌ها کادر فنی کار خود را آغاز خواهد کرد.

علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، سهراب به‌نژاد، وحید خورشیدی و اصغر نجفی (مربیان)، سیاوش تاری وردی و سعید نظری (تمرین دهنده)، امیرحسین ضمیری (بدنساز)، علیرضا رزانی (تراپیست)، امیر صمیمی و آرمان صادقیانی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور استعدادیابی)، آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به عنوان کادر فنی این تیم، همراهی می‌کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


۵ دیدگاه برای “ثبت‌نام در فراخوان عضویت در تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسران به بالای هزار نفر رسید”

  • محمد معین مطلبی says:

    سلام ودرود خدمت شما من درم زنگی میکنم والیبال حرفه‌ای است درخدمتم

  • محمد معین مطلبی says:

    سلام وخسته نباشید به همه مسئولان زحمت کش من قدم ۱۸۰ سانتیمتر است سن ۱۵ وپست من در والیبال قدرتی زن هست درحد حرفه ای تمرین میکنم در قم زندگی میکنم خیلی ممنون اگر تست هم خواستید درخدمتم

  • من قدم ۱۸۷سانتی متر هست من هم در آذر بایجان غربی در کنار مربی تمرین میکنم امید وارم که در این راه موفق و پیروز باشید

  • سلام من قدم ۱۷۷سانتی متر است و وزنم ۶۱کیلوگرم است ودر پست اسپوکر هستم و باشگاهی که در حال حاضر هستم در تنکابن در کنار سرمربی والیبال تنکابن فعالیت میکنم ومن ۱۳سال دارم خدا نگهدار

  • سلام من قدم ۱۷۷سانتی متر است و وزنم ۶۱کیلوگرم است ودر پست اسپوکر هستم و باشگاهی که در حال حاضر هستم در تنکابن در کنار سرمربی والیبال تنکابن فعالیت میکنم خیلی ممنون خدا نگهدار

کد اعلام وصول الکترونیکی