رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 خرداد 1396 - 02:34
  • کد خبر : ۲۲۹۵
  • چاپ خبر : تیم ملی فوتبال ایران تنها تیم بدون گل خورده مقدماتی جام جهانی (+جدول)
پیش بازی ازبکستان؛

تیم ملی فوتبال ایران تنها تیم بدون گل خورده مقدماتی جام جهانی (+جدول)

  شاگردان کارلوس کی روش در مسابقاتی که برگزار کردند، دونتیجه ۰-۰ داشتند یک پیروزی ۲-۰ و۴ پیروزی ۱-۰ نتایجی که سبب شده خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران غیرقابل نفوذترین تیم مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ لیگ گریفیث مهاجم تیم ملی اسکاتلند همان بازیکنی است که امروز دقیقه ۸۷ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاگردان کارلوس کی روش در مسابقاتی که برگزار کردند، دونتیجه ۰-۰ داشتند یک پیروزی ۲-۰ و۴ پیروزی ۱-۰ نتایجی که سبب شده خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران غیرقابل نفوذترین تیم مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ لیگ گریفیث مهاجم تیم ملی اسکاتلند همان بازیکنی است که امروز دقیقه ۸۷ و ۹۰ و در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دوبار دروازه انگلیس را باز کرد و رکورد گل نخوردن را برای ایران باقی گذاشت.

 

تیم ملی انگلیس و تیم ملی ایران تا امروز تنها تیم هایی بودندکه در هیچ دیداری از مسابقات مقدماتی جام جهانی گل نخورده بودند  اما ۲ گل تیم ملی اسکاتلند رکورد را فقط برای تیم ملی ایران گذاشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی که در همه قاره هابرگزار می شود همه تیم های حاضردر مسابقات گل خورده اند. چه در آمریکای جنوبی ، چه در اروپا چه در آفریقا و چه آمریکای شمالی .

 

در مسابقات آسیایی  هم همه تیم ها گل خورده اند اما این تیم ملی فوتبال ایران است که در جریان ۷ مسابقه مقدماتی جام جهانی گلی دریافت نکرده و حالا رکورد دار است.

 

شاگردان کارلوس کی روش در مسابقاتی که مقابل داشتند دونتیجه ۰-۰ داشتند یک پیروزی ۲-۰ و و ۴ پیروزی ۱-۰ نتایجی که سبب شده خط دفاعی ایران غیرقابل نفوذترین تیم مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد.

 

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوشنبه شب این فرصت را دارد که با بسته نگه داشتن دروازه و پیروزی مقابل ازبکستان دومین تیم جهان باشد که پس از برزیل به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا می کند.

 

 

 

مقدماتی جام جهانی منطقه آسیا گروه A
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ ایران ۷ ۵ ۲ ۰ ۶ ۰ ۶ ۱۷
۲ کره‌جنوبی ۷ ۴ ۱ ۲ ۹ ۷ ۲ ۱۳
۳ ازبکستان ۷ ۴ ۰ ۳ ۶ ۴ ۲ ۱۲
۴ سوریه ۷ ۲ ۲ ۳ ۲ ۳ ۸
۵ چین ۷ ۱ ۲ ۴ ۳ ۷ ۵
۶ قطر ۷ ۱ ۱ ۵ ۳ ۸ ۴


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی