رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 آذر 1398 - 13:25
  • کد خبر : ۵۷۸۴
  • چاپ خبر : دو رکابزن کردستانی به اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور دعوت شدند

دو رکابزن کردستانی به اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور دعوت شدند

با حضور رئیس و دبیرهیات دوچرخه سواری استان آذربایجان غربی در شهر سردشت استارت مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری کوهستان زده شد.

سهندعلیجانی و شایان والی زاده اردلان از کردستان به منظور آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تایلند به اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان فراخوانده شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سهندعلیجانی و شایان والی زاده اردلان به منظور آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تایلند به اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور در تهران فراخوانده شدند.

به گزارش یاریزان؛ اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور به منظور کسب آمادگی و انتخاب نفرات اصلی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ تایلند به میزبانی تهران برگزار می شود.
بر این اساس، اردوی تیم ملی در رشته دانهیل در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۲۶ لغایت ۲۸ آذرماه با حضور ۱۶ رکابزن زیر نظر مربیان تیم برگزار می شود و دوچرخه سواران رشته کراس کانتری نیز طی روزهای دوم لغایت چهارم دی ماه اردوی انتخابی خود را برگزار خواهند کرد.
با دعوت کادر فنی تیم ملی؛ سهندعلیجانی در رشته کراس کانتری و شایان والی زاده اردلان در رشته دانهیل رده سنی بزرگسالان به اردوی انتخابی دعوت شده اند.
گفتنی است؛ سهند علیجانی و شایان والی زاده اردلان در پایان لیگ کوهستان کشور که در سال جاری به میزبانی گیلان برگزار شد توانستند به ترتیب دو نشان طلا و نقره را کسب کنند و جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را بدست آوردند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی