رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 آذر 1399 - 12:49
  • کد خبر : ۸۶۷۶
  • چاپ خبر : تکلیف لیگ تنیس روی میز مردان و بانوان هفته آینده مشخص می‌شود
در صورت تکمیل مدارک؛

تکلیف لیگ تنیس روی میز مردان و بانوان هفته آینده مشخص می‌شود

اسامی بازیکنان و مربیان شرکت کننده در اردوی استعداد یابی تنیس روی میز ایران اعلام شد.

قرعه‌کشی لیگ تنیس روی میز در هر دو بخش مردان و بانوان هفته آینده برگزار میشود؛ البته منوط به تکمیل و ارسال مدارک‌ تیم ها است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

قرار است قرعه‌کشی لیگ تنیس روی میز در هر دو بخش مردان و بانوان هفته آینده برگزار شود؛ البته قطعیت این مهم منوط به اقدام به موقع تیم‌ها برای تکمیل و ارسال مدارک‌شان است.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر، با مشخص شدن زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز، تیم‌های متقاضی حضور در هر دو بخش مردان و بانوان، رقابت خود در این فصل از مسابقات را آغاز خواهند کرد. زمان آغاز لیگ هم وقتی نهایی می‌شود که قرعه کشی مسابقات و گروه بندی تیم‌ها به سرانجام برسد؛ اقدامی که به خاطر تعلل تیم‌ها در ارسال مدارک‌شان هنوز به سرانجام نرسیده است.

 

------------------------------------

شرط فدراسیون تنیس روی میز برای انجام قرعه کشی لیگ که آخرین گام در برگزاری این مسابقات به حساب می‌آید، در اختیار داشتن مدارک و قراردادهای منعقد شده در هر تیم است تا بر اساس آن سیدبندی تیم‌ها را انجام و قرعه کشی را برگزار کند.

تعلل تیم‌ها در ارسال به موقع مدارک اما قرعه کشی لیگ تنیس روی میز را تا به امروز به تعویق انداخته است. البته طی هفته گذشته از طرف فدراسیون تنیس روی میز و کمیته مسابقات این فدراسیون رایزنی‌های دوباره ای با مسئولان تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ ۹۹ مردان شد؛ نتیجه این اقدام هم وعده و وعیدهایی مبنی بر ارسال مستندات لازم در رابطه با قرادادهای منعقد شده در طول هفته جاری بوده است.

در این صورت و اگر طی این هفته تمام تیم‌ها مدارک گویای وضعیت قراردادی بازیکنان خود را در اختیار فدراسیون تنیس روی میز قرار دهند، این فدراسیون طی هفته آینده قرعه کشی لیگ را به سرانجام می‌رساند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر این مسئله گفت: اگر این همکاری از سوی تیم‌ها انجام شود قطعاً قرعه کشی را همین هفته آینده برگزار می‌کنیم. البته برای این کار روز خاصی را تعیین نکرده‌ایم اما از آنجا که در فدراسیون هیچ کار انجام نشده‌ای باقی نمانده، مشکلی بابت تعیین سریع روز نداریم. به محض کامل شدن مدارک دریافتی روز قرعه کشی را مشخص و آن را انجام می‌دهیم. به فاصله ۱۵ تا ۲۰ روز بعد از آن لیگ را آغاز می‌کنیم.

به گفته حسنی، اعمال این فاصله زمانی میان قرعه کشی و آغاز لیگ برای مهیا شدن فرصتی به منظور گرفتن تست از بازیکنان، مشخص شدن نتیجه آن و رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی است.

بر اساس این گزارش، دانشگاه آزاد تهران، فراسنج تهران، نفت آبادان، مرحوم اقبال لطف الله نسبی (کردستان)، شهرداری کرج، پادما یدک اصفهان، رعد پدافند هوایی و دانشگاه یزد هشت تیم متقاضی حضور در لیگ برتر امسال هستند که طبق برنامه در دو گروه دیدارهای‌شان را برگزار خواهند کرد.

در بخش بانوان هم هفت تیم شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان، آکادمی وفایی بابل، وچان کردستان و گلستان تجارت و مس کرمان برای شرکت در لیگ امسال اعلام آمادگی کرده‌اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی