رفتن به بالا
  • جمعه - 4 تیر 1400 - 10:43
  • کد خبر : ۱۰۶۳۸
  • چاپ خبر : تلاش می‌کنم نماینده شایسته بانوان قایقران ایران در پارالمپیک باشم
شهلا بهروزی راد؛

تلاش می‌کنم نماینده شایسته بانوان قایقران ایران در پارالمپیک باشم

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی صبح امروز میزبان تست آمادگی ملی‌پوشان پاراکانو بود. تیم ملی پاراکانو ایران پس از کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد، مسابقات انتخابی پارالمپیک را ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پیش دارد. با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام تنها نفراتی به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد که بتوانند تایم ورودی اعلام شده از سوی این کمیته را در تست فروردین ماه کسب کنند. ملی‌پوشان پاراکانو صبح امروز برای ارزشیابی میزان آمادگی‌شان تست دادند.

شهلا بهروزی راد بانوی پارالمپین قایقرانی ایران گفت: دو ماه تا پارالمپیک باقی مانده و همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در توکیو به دست بیاورم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی راد بانوی پارالمپین قایقرانی ایران گفت: دو ماه تا پارالمپیک باقی مانده و همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در توکیو به دست بیاورم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد درباره شرایط این روزهایش گفت: در دریاچه آزادی زیرنظر مسعود مهدوی‌نیا تمریناتم را جهت آمادگی هرچه تمام تر در مسابقات پارالمپیک توکیو پیگیری می‌کنم و تمرینات بدنسازی خود را نیز زیرنظر آقای محسنی ادامه می‌دهم.

 

------------------------------------

وی با اشاره مسابقات جهانی مجارستان و شرایط و اتفاقات آن مسابقات گفت: قبل از اعزام به مجارستان با ذهنیت مدال ایران را ترک کردم اما متاسفانه استرسی که در مسابقات به وجود آمد برمن حاکم شد و نتوانستم آن چه در توانم بود را در مسابقات پیاده کنم. واقعا تلنگری برایم شد و پس از بازگشت تلاشم را چند برابر کرده‌ام و سعی می‌کنم نماینده شایسته بانوان قایقران ایران در پارالمپیک باشم.

بهروزی‌راد ادامه داد: در مسابقات مجارستان همه رقبا به جز ازبکستان حضور داشتند و قطعا در پارالمپیک نیز باید با همین ها رقابت کنم. رقبای اصلی و جدی ام ازبکستان و انگلیس هستند و تا حدی باید قایقران فرانسوی را هم مدنظر داشته باشم.

وی با اشاره به تجربه حضور در مسابقات پارالمپیک اظهار کرد: قبلا تجربه حضور در پارالمپیک رو داشتم در ریو و این مسابقات با جهانی ۲۰۱۹ هیچ تفاوتی از نظر رقبا نداشت و فقط می‌توان گفت کشورهای دیگر بهتر کار کردند البته من نیز تمرینات خود را به بهترین شکل ادامه دادم چه از نظر قدرت چه از نظر استقامت که واقعا نتیجه خوبی هم بدست آوردم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نماینده شایسته بانوان قایقران ایران در پارالمپیک درباره شرایط رقبایش گفت: کرونا باعث شد من ۳ ماه تمرین نکنم. در دوران کرونا متاسفانه شرایط تمرین در خانه را نداشتم اما رقبایم را در فضای مجازی دنبال می‌کردم و در اوج کرونا نیز آن‌ها تمرینات پیوسته‌ای داشتند و اصلا این زنجیره را قطع نکردند.

بهروزی‌راد در پایان بیان کرد: در این ۶۶ روز باقی مانده تمام تلاش خود را به‌کار خواهم گرفت تا بهترین نتیجه را بگیرم و پرچم کشور عزیزم را بالا ببرم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی