رفتن به بالا
  • جمعه - 21 بهمن 1401 - 13:26
  • کد خبر : ۱۵۱۹۰
  • چاپ خبر : تست گیری تیم لیگ برتری جوانان بعثت کرمانشاه از هفته آینده آغاز می شود

تست گیری تیم لیگ برتری جوانان بعثت کرمانشاه از هفته آینده آغاز می شود

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه پس از حضور در رده سنی امید در رده جوانان نیز صاحب سهمیه لیگ برتر ایران شد. به گزارش یاریزان و با اعلام رسمی باشگاه بعثت کرمانشاه، حضور تیم جوانان بعثت در فصل آینده در لیگ برتر باشگاه های ایران قطعی شده است. با رایزنی‌های بعمل آمده توسط افشین حسنی مدیر عامل این باشگاه، امتیاز تیم لیگ یکی امید که با نام مدافعان حرم کرمانشاه درمسابقات سال جاری حضور داشت با امتیاز لیگ برتر جوانان معاوضه و از این پس باشگاه بعثت دو تیم جوانان و امید در لیگ برتر باشگاه های ایران خواهد داشت. کادرفنی تیم جوانان بعثت و زمان و مکان تست گیری فنی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر ایران، ظرف چند روز آینده از سوی باشگاه اعلام خواهد شد. شایان ذکر است، تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه نیز در لیگ دسته دوم ایران حضور دارد و در پایان هفته سیزدهم، با کسب 14 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است.

تست گیری تیم جوانان بعثت کرمانشاه جهت حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان ایران از هفته آینده آغاز می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تست گیری تیم جوانان بعثت کرمانشاه جهت حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان ایران از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش یاریزان؛ باشگاه بعثت کرمانشاه طی اطلاعیه ای شرایط تست گیری از بازیکنان مستعد فوتبال را منتشر کرد.

 

------------------------------------

تست گیری تیم جوانان بعثت کرمانشاه برای حضور در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور از بازیکنان مستعد و با رزومه بصورت محدود از متولدین ۱۳۸۱/۱۰/۱۱ به بعد زیر نظر کادرفنی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند رزومه خود را از طریق اینستاگرام به صفحه رسمی باشگاه بعثت کرمانشاه ارسال یا از طریق تلگرام به شماره ۰۹۲۱۴۲۱۳۰۰۴ ارسال نمایند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است؛ امتیاز تیم لیگ یکی امید که با نام مدافعان حرم کرمانشاه درمسابقات سال جاری حضور داشت با امتیاز لیگ برتر جوانان معاوضه و از این پس باشگاه بعثت دو تیم جوانان و امید در لیگ برتر باشگاه های ایران خواهد داشت. همچنین تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه نیز در لیگ دسته دوم ایران حضور دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی