رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 شهریور 1400 - 09:37
  • کد خبر : ۱۱۷۷۹
  • چاپ خبر : بهاری: مسابقات قویترین مردان کورد ایران برای سومین سال پیاپی برگزار می شود

بهاری: مسابقات قویترین مردان کورد ایران برای سومین سال پیاپی برگزار می شود

دومین دوره رقابت‌های قویترین مردان کورد ایران با شعار جام مدافعان و حافظان سلامت طی روزهای 9 لغایت 11 مهرماه با حضور ورزشکارانی از استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام و آذربایجان غربی برگزار شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان گفت: رقابت های قویترین مردان کورد ایران در سنندج برگزار خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کوردستان گفت: رقابت های قویترین مردان کورد ایران در سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ بهنام بهاری درباره برگزاری مسابقات قویترین مردان کورد ایران اظهار داشت: امسال برای سومین سال پیاپی، این رقابت ها در سنندج برگزار خواهد شد. در ادوار گذشته ورزشکاران استان هایی چون کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی و کورد زبان های ساکن دیگر استان ها در این رقابت ها حضور یافتند و امسال هم این روال ادامه می یابد.

 

------------------------------------

وی افزود: به همین منظور رقابت های ورودی برای انتخابی برترین ها در دیواندره برگزار می شود و نفرات برتر این مسابقه، در مرحله نهایی در سنندج شرکت خواهند کرد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کوردستان درباره حضور خود به عنوان سرپرست هیات گفت: با توجه به این که پیش از این دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کوردستان بودم، طبیعتا اداره هیات از طریق سرپرستی خللی در کارها ایجاد نخواهد کرد و هیات کار خود را همچون گذشته پیش خواهد برد.

بهاری در پایان تصریح کرد: حدود بیست روز است که به عنوان سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کوردستان مشغول به فعالیت شده ام و طبیعتا مهمترین برنامه ما فراهم کردن شرایط برای برگزاری مجمع هیات است. از دیگر کارهایی که می توان به آن اشاره کرد، برگزاری دوره های آموزشی در هیات و برگزاری آزمون های مربیگری است. از جمله آزمون کتبی درجه ۳ بدنسازی که در روز اول مهرماه برگزار می شود. همچنین در هفته آینده آزمون مربیگری درجه ۲ فیتنس را خواهیم داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی