رفتن به بالا
  • شنبه - 4 بهمن 1399 - 11:01
  • کد خبر : ۹۲۳۹
  • چاپ خبر : بلندقامتان راه یاب ملل کردستان از صعود به مرحله پلی آف باز ماندند
لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران؛

بلندقامتان راه یاب ملل کردستان از صعود به مرحله پلی آف باز ماندند

گروه بندی مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور با حضور تیم راه‌یاب ملل کردستان اعلام شد. به گزارش یاریزان؛ تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور، همگی وارد شهرستان کاشان، استان اصفهان محل برگزاری رقابت ها شدند و نیز قرعه کشی این رقابت ها برگزار شد و تیم ها حریفان خود را در مرحله مقدماتی شناختند.

تیم راه یاب ملل کردستان در ششمین دیدار خود مقابل تیم سایپا تهران تن به شکست داد و از صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران باز ماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم راه یاب ملل کردستان در ششمین دیدار خود مقابل تیم سایپا تهران تن به شکست داد و از صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران باز ماند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های لیگ برتر والیبال رده سنی نوجوانان کشور یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه ۲۴ دیماه به میزبانی کاشان در استان اصفهان آغاز به کار کرد.
۱۴ تیم در این رقابت ها حضور داشتند و در دو گروه A وB به میزبانی شهر کاشان به صورت متمرکز در سه مرحله برگزار می شود و در پایان چهار تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.
تیم راه یاب ملل کردستان به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر والیبال نوجوانان حضور پیدا کرد و در گروه A این مسابقات با تیم های شهداب یزد، پیکان تهران، آذرباتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران و شهرداری قزوین هم گروه بود.
این تیم در پایان روز ششم مسابقات با پنج باخت و یک بُرد به کار خود در لیگ برتر نوجوانان پایان داد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی