رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 آبان 1399 - 13:03
  • کد خبر : ۸۱۷۹
  • چاپ خبر : بسکتبال کرمانشاه در تب و تاب حضور در لیگ دسته اول
در آستانه آغاز لیگ؛

بسکتبال کرمانشاه در تب و تاب حضور در لیگ دسته اول

ابزارسازان کرمانشاه علیرغم باخت در دو دیدار  پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال برابر تیم کوچین آمل، با موافقت مسئولان فدراسیون مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت.

مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور در حالی قرار است امسال با حضور حدود ۴۰ تیم برگزار شود که تیم کرمانشاه نیز خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند تا نام کهن بسکتبال این دیار را بار دیگر با جوانانش زنده کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور در حالی قرار است امسال با حضور حدود ۴۰ تیم برگزار شود که تیم کرمانشاه نیز خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند تا نام کهن بسکتبال این دیار را بار دیگر با جوانانش زنده کند.

به گزارش یاریزان؛ رییس هیات بسکتبال کرمانشاه از قطعی شدن حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور خبر داد و گفت: نیمی از ورودی مسابقات را نیز پرداخت کرده ایم و تمرینات تیم حدود یک ماهی هست که آغاز شده است.

 

------------------------------------

کرم احمدیان با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ بازیکن در اردوی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه حضور دارند، افزود: همه این بازیکنان بومی استان و نیمی از آن ها نیز کمتر از ۲۰ سال سن دارند و به صورت جدی تمرینات خود را دنبال می کنند تا حضور خوبی در لیگ داشته باشند.

وی تصریح کرد: ترکیب جوان امسال تیم کرمانشاه برای آینده نگری و سرمایه گذاری روی افرادی است که می توانند در سال های پیش رو آینده بسکتبال این استان را تامین کنند و حتی در تیم ملی حضور داشته باشند.

احمدیان یادآور شد: همین جوانان اگر به آنها توجه لازم صورت گیرد می توانند چهره های درخشانی برای ورزش بسکتبال استان و کشور باشند و ما هم قصد داریم با این بازیکنان برای کرمانشاه در لیگ دسته اول آبروداری کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه تصریح کرد: طبق اعلام سازمان لیگ، قرعه کشی و نحوه گروه بندی تیم های حاضر در لیگ یک روز ۱۹ آبان انجام و مسابقات نیز از ۲۸ همین ماه آغاز می شود.

وی گفت: هنوز جزییات برگزاری مسابقات مشخص نیست اما اگر هر ۴۰ تیمی که اعلام آمادگی کرده اند در مسابقات حضور یابند احتمالا مسابقات در ۲ گروه ۲۰ و یا چهار گروه ۱۰ تیمی برگزار خواهد شد.

احمدیان یادآوری کرد: علاوه بر آقایان، تیم بانوان بسکتبال کرمانشاه نیز قرار است امسال در لیگ دسته اول شرکت کند و به همین منظور با چند حمایت کننده مالی صحبت کردیم و منتظر نهایی شدن بحث حمایت آنها هستیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی