رفتن به بالا
  • شنبه - 6 آذر 1395 - 20:07
  • کد خبر : ۱۶۱۱
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات چند جانبه جودو به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سقز

برگزاری مسابقات چند جانبه جودو به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سقز

  مسابقات دوستانه چند جانبه جودو با حضور ورزشکارانی از شهرهای سنندج، سقز، صاحب و مریوان به مناسبت هفته بسیج در سالن ورزشی شهید کاظمی شهرستان سقز برگزار شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در این مسابقات که با حضور فرزاد خاکی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز برگزار شد، بیش از ۱۸۰ جودوکار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات دوستانه چند جانبه جودو با حضور ورزشکارانی از شهرهای سنندج، سقز، صاحب و مریوان به مناسبت هفته بسیج در سالن ورزشی شهید کاظمی شهرستان سقز برگزار شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در این مسابقات که با حضور فرزاد خاکی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز برگزار شد، بیش از ۱۸۰ جودوکار در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان از شهرهای سنندج، سقز، صاحب و مریوان در وزن های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها در رده سنی خردسالان سقز در جایگاه اول قرار گرفت و صاحب و سنندج به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند، در رده سنی نونهالان سنندج مقام اول را کسب کرد و صاحب و سقز به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی نوجوانان سنندج اول و سقز و مریوان به ترتیب دوم و سوم شدند

گفتنی است  در مجموع ۳ رده سنی؛  سنندج مقام اول را به دست آورد و سقز و صاحب به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این مسابقات در روز ۵ آذر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز و هیات جودو این شهرستان برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی