رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 آذر 1401 - 14:32
  • کد خبر : ۱۴۵۸۶
  • چاپ خبر : ایران قهرمان کومیته تیمی آسیا شد / پایان کار نمایندگان کاراته با کسب ۳۴ مدال
پایان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲؛

ایران قهرمان کومیته تیمی آسیا شد / پایان کار نمایندگان کاراته با کسب ۳۴ مدال

در پایان مسابقات کاراته آسیا ۲۰۲۲، ملی پوشان ایران در بخش کومیته تیمی قهرمان شدند و در مجم.ع با کسب 34 مدال به کشور باز خواهند گشت. به گزارش یاریزان؛ پنجمین و آخرین روز مسابقات کاراته آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی تاشکند ازبکستان با کسب مدال طلای تیم ملی کاراته در کومیته تیمی مردان به پایان رسید. در رقابت فینال، ایران موفق شد با ترکیب مهدی خدابخشی، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری و سجاد گنج زاده با نتیجه ۳ بر یک قزاقستان را شکست دهد و مدال طلای کومیته تیمی مردان را بدست اورد. نتیجه دیدار کومیته تیمی آقایان در فینال به شرح زیر است: ایران ۳ - قزاقستان یک مهدی خدابخشی ۷ قزافستان ۵ بهمن عسگری ۴ قزاقستان ۲ ذبیح الله پورشیب ۲ قزاقستان ۷ صالح اباذری ۶ قزاقستان ۲ تیم ایران با این پیروزی صاحب مدال طلا رقابت های کومیته تیمی آقایان در مسابقات آسیا شد. این مقام در شرایطی برای ایران بدست آمد که سال گذشته در قزاقستان نمایندگان کاراته کشورمان در کومیته تیمی مغلوب همین تیم شده بودند. امروز در فینال کاتای تیمی بانوان نیز ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با امتیاز ۲۳.۸۸ مقابل ژاپن با امتیاز ۲۶.۰۸ مغلوب شد تا مدال نقره آسیا را بدست اورد. با دو مدال طلا و نقره آخرین روز مسابقات، ملی پوشان در رقابت های کاراته قهرمانی اسیا ۲۰۲۲ با کسب ۷ طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال به کار خود پایان داد.

در پایان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، ملی پوشان ایران در بخش کومیته تیمی قهرمان شدند و در مجم.ع با کسب ۳۴ مدال به کشور باز خواهند گشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، ملی پوشان ایران در بخش کومیته تیمی قهرمان شدند و در مجم.ع با کسب ۳۴ مدال به کشور باز خواهند گشت.

به گزارش یاریزان؛ پنجمین و آخرین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی تاشکند ازبکستان با کسب مدال طلای تیم ملی کاراته در کومیته تیمی مردان به پایان رسید.

 

------------------------------------

در رقابت فینال، ایران موفق شد با ترکیب مهدی خدابخشی، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری و سجاد گنج زاده با نتیجه ۳ بر یک قزاقستان را شکست دهد و مدال طلای کومیته تیمی مردان را بدست اورد.

 

نتیجه دیدار کومیته تیمی آقایان در فینال به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ایران ۳ – قزاقستان یک

مهدی خدابخشی ۷
قزافستان ۵

بهمن عسگری ۴
قزاقستان ۲

ذبیح الله پورشیب ۲
قزاقستان ۷

صالح اباذری ۶
قزاقستان ۲

 

این مقام در شرایطی برای ایران بدست آمد که سال گذشته در قزاقستان نمایندگان کاراته کشورمان در کومیته تیمی مغلوب همین تیم شده بودند.

امروز در فینال کاتای تیمی بانوان نیز ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با امتیاز ۲۳.۸۸ مقابل ژاپن با امتیاز ۲۶.۰۸ مغلوب شد تا مدال نقره آسیا را بدست اورد.

با دو مدال طلا و نقره آخرین روز مسابقات، ایران در رقابت های کاراته قهرمانی اسیا ۲۰۲۲ با کسب ۷ طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال به کار خود پایان داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی