رفتن به بالا
  • جمعه - 15 شهریور 1398 - 19:54
  • کد خبر : ۵۴۵۷
  • چاپ خبر : اولین پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی تحت هدایت مربی کرمانشاهی ثبت شد

اولین پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی تحت هدایت مربی کرمانشاهی ثبت شد

مهران شاهین طبع سرمربی کرمانشاهی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال گفت: وقتم را روی فکر کردن به حقوق و دستمزد نمی‌گذارم و به جای این ترجیح می دهم کار کنم.

تیم ملی بسکتبال ایران تحت هدایت مربی کرمانشاهی اولین پیروزی خود را در جام جهانی برای رسیدن به سهمیه المپیک جشن گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی بسکتبال ایران تحت هدایت مربی کرمانشاهی اولین پیروزی خود را در جام جهانی برای رسیدن به سهمیه المپیک جشن گرفت.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود در در مرحله تعیین وضعیت تیم‌های ‍۱۷ به بعد با نتیجه ۷۱ – ۶۲ مقابل آنگولا نماینده آفریقا به پیروزی رسید.

 

------------------------------------

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با ۲۱ امتیاز، سه ریباند و دو پاس منجر به گل بهترین بازیکن این مسابقه بود. آرون گرامی‌پور با ۱۱ امتیاز و ۷ ریباند دیگر بازیکن برتر ایران در این مسابقه بود.

مهران شاهین طبع مربی کرمانشاهی در راس کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ترکیب صمد نیکخواه‌بهرامی، حامد حدادی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی، محمد حسن‌زاده، مایک رستم‌پور، آرون گرامی‌پور، آرمان زنگنه، میثم میرزایی، حامد حسین‌زاده و رسول مظفری وارد مسابقات شده بود.

ایران با این پیروزی به رکورد یک برد و یک باخت در مرحله رسید. تیم ملی بسکتبال ایران در دومین و آخرین دیدار خود در این مرحله روز یکشنبه به مصاف فیلیپین خواهد رفت. در صورتی که ایران موفق به پیروزی در دیدار مقابل فیلیپین شود و با پیروزی سخت چین مقابل کره جنوبی کار صعود به دیدار پایانی دو تیم کشیده خواهد شد، مقایسه تفاضل گل دو تیم در مجموع مسابقات، تعیین کننده تیم برتر و صاحب سهمیه المپیک خواهد بود. کره جنوبی و اردن دو نماینده دیگر آسیا به دلیل نتایج بسیار بد در مرحله گروهی و همچنین رقبای قدرتمند در این مرحله شانس کمتری نسبت به ایران و چین دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی