رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 1 مهر 1400 - 09:50
  • کد خبر : ۱۰۶۹۴
  • چاپ خبر : افزایش ۳۳ درصدی تعرفه حق عضویت بیمه ورزشی در سال ۱۴۰۰ تصویب شد
در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی؛

افزایش ۳۳ درصدی تعرفه حق عضویت بیمه ورزشی در سال ۱۴۰۰ تصویب شد

رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از افزایش قیمت بیمه ورزشکاران همراه با افزایش سقف تعهدات فدراسیون پزشکی ورزشی در قبال ورزشکاران آسیب دیده خبر داد.

در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، افزایش تعرفه حق عضویت یک ساله در کمیته خدمات درمانی ( بیمه ورزشی ) تصویب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، افزایش تعرفه حق عضویت یک ساله در کمیته خدمات درمانی ( بیمه ورزشی ) تصویب شد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، این مجمع از ساعت ۱۴ امروز به صورت وبینار در محل آکادمی ملی المپیک و به ریاست دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون، شماری از اعضا و شرکت روسای هیات های استانی به صورت بینار برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع پس از پس ارائه گزارش مالی سال ۹۹ و بحث و تبادل نظر، تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی مبلغ ۴۰ هزار تومان تعیین شد.

دکتر علی‌نژاد در این خصوص تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون خدمت‌رسانی به جامعه ورزش کشور است و هدف این فدراسیون به هیچ عنوان درآمدزایی نیست لیکن با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده و کاهش شدید درآمدهای این فدراسیون، با هدف ارتقاء سطح خدمات این فدراسیون به جامعه ورزش، تعرفه کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی از ۳۰ به ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

شایان ذکر است؛ تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در سال ۱۳۹۷ به میزان ۱۵ هزارتومان تعین شده بود و از ٢۵ مهرماه سال ٩٩ به ٣٠ هزار تومان افزایش یافت و امروز بنابر تصویب مجمع عمومی سالانه فدراسیون پزشکی ورزشی، تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی برای ورزشکاران به ۴٠ هزار تومان افزایش یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بر اساس این گزارش، پس از فراهم آمدن زیرساخت‌های فنی، مصوبه مذکور در خصوص تعرفه حق عضویت بیمه ورزشی قابل اجراست. همچنین در خصوص افزایش تعرفه ارائه خدمات به ورزشکاران نیز متعاقباً تصمیم‌گیری خواهد شد.

از زمان اجرای این مصوبه ورزشکاران باید هزینه ۴٠ هزار تومانی را به عنوان تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت کنند و به ازای آن می‌توانند از خدمات تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی بهره‌مند شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی