رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1399 - 14:38
  • کد خبر : ۷۵۰۳
  • چاپ خبر : افتتاح ۹ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در ایلام
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام :

افتتاح ۹ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در ایلام

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید به مردم شریف استان می باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید به مردم شریف استان می باشد.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار کرد : ۹ پروژه ورزشی قابل افتتاح و آماده بهره برداری در هفته دولت پیش بینی شده است که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید به مردم شریف استان می باشد.

 

------------------------------------

وی بیان کرد: احداث سالن ورزشی شهرک نبوت ایوان, تکمیل سالن ورزشی حیدر آباد میشخاص, تکمیل سالن ورزشی بانوان آبدانان ( ساختمان اداری) ,احداث زمین چمن مصنوعی روستای سراب کارزان , احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اسلامیه مهران, احداث ساختمان اداری هیت فوتبال ایلام ,بازسازی زمین چمن مهران بازسازی و تجهیز استادیوم تختی ایلام از پروژه‌های آماده افتتاح در این هفته می باشد.

علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت :ورزش استان در دولت تدبیر و امید از جهت توسعه زیر ساختها ، باشگاههای ورزشی ، مربیان و داوران فعال، پیشرفت چشمگیری داشته وسرانه فضاهای ورزشی از ۷۷ صدم متر مربع به ۹۱ صدم مربع رسیده واین رشد با سیر صعودی تا آخر سال ۹۹ به ۹ ۰/۰۰ هزارم (صدم رند) خواهد رسید


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی