رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 شهریور 1400 - 10:41
  • کد خبر : ۱۱۶۵۲
  • چاپ خبر : اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم های ملی وزنه برداری ایران مشخص شد
در رده های سنی مختلف؛

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم های ملی وزنه برداری ایران مشخص شد

رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر در تهران برگزار شد، کیا قدمی وزنه بر دار کرمانشاهی در آخرین حرکت خود در بالا بردن وزنه ناموفق بود اما مدال طلا را کسب کرد.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان از سوی فدراسیون اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان از سوی فدراسیون اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ اولین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران به منظور حضور در مسابقات جهانی و بین المللی سال ۲۰۲۱، از تاریخ ۱۶ شهریور در کمپ تمرین آزادی برگزار می شود.

 

------------------------------------

این مرحله از اردو با حضور ۱۸ وزنه بردار برگزار خواهد شد و با پیگیری تمرینات در بابلسر ادامه خواهد یافت تا نفرات برتر پس از ارزیابی و رکوردگیری، برای اعزام به مسابقات جهانی ازبکستان در تاریخ ۱۶ آذر ماه شناسایی شوند.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، علی میری، صالح چراغی، کیانوش رستمی، محمد زارعی، سهراب مرادی، رضا دهدار، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علی هاشمی، کیا قدمی، علی داودی، علیرضا سلیمانی، امیرحقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی، هجده وزنه بردار دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص اهمیت و حساسیت این اردو که آماده سازی مسابقات جهانی است، اظهارداشت: تمامی افراد دعوت شده ملزم هستند که از روز نخست در محل اردو حضور یابند و در صورت غیبت، از لیست اعزام به مسابقات جهانی حذف خواهند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هدایت تیم ملی بزرگسالان را محمد حسین برخواه برعهده دارد. حمید محمدی کمک مربی و محمدرضا کاظمی نژاد مدیرفنی این تیم هستند.

در رده سنی جوانان، پس از ارزیابی، رکوردگیری و ترخیص گروه نخست وزنه برداران در اردوی همدان، دومین گروه برای شروع تمرینات زیر نظر کادر فنی تیم های جوانان و نوجوانان به اردو دعوت شدند. لیست اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

جوانان دعوت شده عبارتند از بنیامین بالاخلی از گرگان، مصطفی برومند، کوروش زارع و علی ایزدپناه از فارس، علیرضا منصوری از خوزستان، حسین رجایی و پوریا احمدی منفرد از همدان

سه نوجوان وزنه بردار نیز هر هفته به صورت دوره ای به اردو ملحق می شوند که در هفته جاری عبارتند از محمدجواد سهرابی از اصفهان، سیدمهدی امیرسیدیان از خراسان رضوی و شایان احمدنژاد از آذربایجان غربی

سعید علی حسینی به عنوان سرمربی هدایت تیم جوانان و نوجوانان را برعهده دارد. محسن داودی و جواد نادری به عنوان مربی و علی جباری در سمت مدیر فنی در کنار تیم هستند.

این اردو از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ شهریورماه در همدان دایر است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی