رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 آبان 1399 - 11:23
  • کد خبر : ۷۸۹۴
  • چاپ خبر : احمد احمدی : به کسب سهمیه بادبانی امید نداشتم این همه خرج نمی‌کردم
گفتگو با ملی پوش مهابادی؛

احمد احمدی : به کسب سهمیه بادبانی امید نداشتم این همه خرج نمی‌کردم

احمد احمدی قایقران مهابادی از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ 2 جهانی دعوت شد.

احمد احمدی ملی‌پوش بادبانی ایران گفت: اگر به کسب سهمیه امیدوار نبودم این همه خرج نمی‌کردم و وقت نمی‌گذاشتم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احمد احمدی ملی‌پوش بادبانی ایران گفت: اگر به کسب سهمیه امیدوار نبودم این همه خرج نمی‌کردم و وقت نمی‌گذاشتم.

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تمریناتش برای کسب سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: من در حال حاضر در اسپانیا هستم. شرایطم از نظر فیزیکی و تمریناتی که داشتم خوب بوده است. قبلاً که فرانسه بودم روی دریا تمرین می‌کردیم. در حال حاضر تمرینات دوچرخه و دریا را در دستور کار داریم.

 

------------------------------------

ملی‌پوش بادبانی ایران درباره مسابقاتی که برگزار کرده و اینکه آیا آمادگی لازم را برای کسب سهمیه دارد خاطرنشان کرد: مسابقات کسب سهمیه اسفندماه برگزار می‌شود اما با این شرایط کرونا که همه چیز پیچیده شده باز هم چیزی مشخص نیست. همان طور که می‌دانید مسابقات بادبانی رکوردی نیست و در ۱۱ مرحله انجام می‌شود.

احمدی افزود: من در مسابقات فرانسه با ورزشکاران بزرگ المپیکی روی دریا بودم و همه از جزئیات کار من راضی بودند. فکر می‌کنم کارها را خوب انجام داده‌ام. شرایط کرونا به گونه‌ای است که نمی‌توان مسابقات کسب سهمیه را پیش‌بینی کرد، چون رشته ما رکوردی نیست و همه چیز بستگی به آب و دریا دارد. مسابقات کسب سهمیه در ابوظبی برگزار می‌شود، من هم امیدوارم، اگر امید نبود این همه خرج نمی کردم و وقت نمی گذاشتم. تا روز مسابقه تلاش خودم را می‌کنم. در بادبانی هر روز یک فینال است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا اسفندماه قرار است در مسابقه دیگری هم شرکت کند عنوان کرد: آذرماه قرار است در هفته المپیک اسپانیا در مسابقه شرکت کنم، این در حالی است که قرنطینه نباشد و اسپانیا مسابقات را کنسل نکند. از دیگر برنامه‌های من شرکت در مسابقات پرتغال است. با رئیس فدراسیون هم صحبت خواهم کرد تا بتوانم تا زمان مسابقات انتخابی در حداکثر مسابقات شرکت کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

احمدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما در سال جدید به ایران بازنگشته‌اید، در این مدت که در کشورهای مختلف تمرین می‌کردید، هزینه‌ها را چگونه تامین می‌کنید، گفت: من باید از حمایت رئیس فدراسیون قایقرانی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کنم. در مدتی که اینجا بودم کمک کردند تمریناتم بدون دغدغه انجام شود. همچنین از تدین رئیس هیات شهرمان تشکر می‌کنم که به من کمک کرد. خانواده‌ام در این بین کمک زیادی به من داشتند. تلاش می‌کنم با کسب سهمیه دل همه را شاد کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی