رفتن به بالا
  • شنبه - 11 اسفند 1397 - 13:10
  • کد خبر : ۴۰۴۴
  • چاپ خبر : پس از ۴۰ سال، یک تیم از کرمانشاه مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت

پس از ۴۰ سال، یک تیم از کرمانشاه مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت

ابزارسازان کرمانشاه علیرغم باخت در دو دیدار  پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال برابر تیم کوچین آمل، با موافقت مسئولان فدراسیون مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت.

  ابزارسازان کرمانشاه علیرغم باخت در دو دیدار  پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال برابر تیم کوچین آمل، با موافقت مسئولان فدراسیون مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ زمان حسینی سرمربی تیم ابزارسازان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفته گذشته […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ابزارسازان کرمانشاه علیرغم باخت در دو دیدار  پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال برابر تیم کوچین آمل، با موافقت مسئولان فدراسیون مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ زمان حسینی سرمربی تیم ابزارسازان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفته گذشته در مرحله نهایی و سوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال در کرمانشاه به مصاف تیم کوچین آمل رفتیم و توانستیم این تیم را با شکست بدرقه کنیم، دیدار دوم و سوم برابر این تیم را برای صعود به سوپر لیگ نیز پنج شنبه و جمعه این هفته (نهم و دهم اسفند) در آمل برگزار کردیم که متاسفانه هر دو دیدار را واگذار کردیم.

 

وی افزود: تیم ابزارسازان دیدار دوم را با نتیجه ۹۲ بر ۷۹ و دیدار سوم را نیز با نتیجه ۸۳ بر ۷۵ واگذار کرد که البته در دیدار سوم که دیداری حساس و به نوعی فینال بین دو تیم برای صعود به سوپر لیگ بود، نقش داوری در باخت ما بسیار پررنگ بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی تیم ابزارسازان کرمانشاه اضافه کرد: در این دیدار داوران بازی در شرایط خاصی از بازی تحت تاثیر جو سالن، سوت های بدی به ضرر تیم ما زدند که در نتیجه بازی تاثیر گذار بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان بازی با مسئولان فدراسیون تماسی داشتم که براساس اعلام آنها تیم ابزارسازان کرمانشاه به علت شایستگی ها و آمادگی بالایی که در مسابقات لیگ دسته اول از خود نشان داده می توانند در سوپر لیگ بسکتبال ایران حضور پیدا کند.

حسینی یادآورشد: براین اساس، درصورتی که مسئولان باشگاه ابزارسازان تمایل داشته باشند، پس از ۴۰ سال یک تیم از کرمانشاه در سوپر لیگ ایران حضور خواهد داشت.

وی گفت: پنج شنبه هفته آینده برای رده بندی گروه منطقه شمال با تیم اراک در کرمانشاه دیدار خواهیم داشت تا تیم های سوم و چهارم جدول این گروه مشخص شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی