رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 اسفند 1401 - 08:29
  • کد خبر : ۱۵۲۸۹
  • چاپ خبر : آغاز رقابت های لیگ بسکتبال دختران نوجوان ایران به میزبانی سنندج

آغاز رقابت های لیگ بسکتبال دختران نوجوان ایران به میزبانی سنندج

مسابقات لیگ بسکتبال دختران ایران در رده سنی نوجوانان به مدت پنج روز به میزبانی سنندج و در سالن آزادی این شهر آغاز به کار کرد. به گزارش یاریزان؛ دور برگشت مسابقات لیگ بسکتبال دختران کشور در رده سنی نوجوانان از روز شنبه ششم اسفندماه در دو گروه الف و ب در شهرهای میزبان آغاز به کار کرد. این مسابقات در دور رفت با حضور ۱۲ تیم در دو گروه الف و ب آغاز شد که در پایان مسابقات دور رفت دو تیم از گروه ب انصراف دادند و رقابت ها با ۱۰ تیم در دور برگشت پیگیری خواهد شد. تیم پیش تنیده و سبک لوله کردستان به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور پیدا کرده و در گروه (الف) با تیم های خانه بسکتبال یزد، خانه بسکتبال نیشابور، خانه بسکتبال کازرون، خانه بسکتبال تبریز و مولتی کافه مشهد هم گروه است و رقابت های این گروه از روز شنبه ششم اسفندماه به میزبانی سنندج و در سالن آزادی این شهر برگزار خواهد شد. نماینده کردستان در اولین دیدار خود در سالن آزادی سنندج به مصاف تیم کافه مشهد رفت و توانست این تیم را با اقتدار و با نتیجه 73 - 34 شکست دهد. الناز مجیدی به عنوان سرپرست، سیمین طاهرنژادیان به عنوان سرمربی و سیران احمدی به عنوان مربی تیم بسکتبال کردستان را در این دوره از رقابت ها هدایت می کنند. گفتنی است؛ در پایان دور برگشت رقابت های لیگ بسکتبال دختران نوجوان ایران دو تیم به مرحله بعدی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

رقابت های لیگ بسکتبال دختران ایران در رده سنی نوجوانان به مدت پنج روز به میزبانی سنندج و در سالن آزادی این شهر آغاز به کار کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های لیگ بسکتبال دختران ایران در رده سنی نوجوانان به مدت پنج روز به میزبانی سنندج و در سالن آزادی این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش یاریزان؛ دور برگشت رقابت های لیگ بسکتبال دختران کشور در رده سنی نوجوانان از روز شنبه ششم اسفندماه در دو گروه الف و ب در شهرهای میزبان آغاز به کار کرد.

 

------------------------------------

این مسابقات در دور رفت با حضور ۱۲ تیم در دو گروه الف و ب آغاز شد که در پایان مسابقات دور رفت دو تیم از گروه ب انصراف دادند و رقابت ها با ۱۰ تیم در دور برگشت پیگیری خواهد شد.

تیم پیش تنیده و سبک لوله کردستان به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور پیدا کرده و در گروه (الف) با تیم های خانه بسکتبال یزد، خانه بسکتبال نیشابور، خانه بسکتبال کازرون، خانه بسکتبال تبریز و مولتی کافه مشهد هم گروه است و رقابت های این گروه از روز شنبه ششم اسفندماه به میزبانی سنندج و در سالن آزادی این شهر برگزار خواهد شد.

نماینده کردستان در اولین دیدار خود در سالن آزادی سنندج به مصاف تیم کافه مشهد رفت و توانست این تیم را با اقتدار و با نتیجه ۷۳ – ۳۴ شکست دهد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

الناز مجیدی به عنوان سرپرست، سیمین طاهرنژادیان به عنوان سرمربی و سیران احمدی به عنوان مربی تیم بسکتبال کردستان را در این دوره از رقابت ها هدایت می کنند.

گفتنی است؛ در پایان دور برگشت رقابت های لیگ بسکتبال دختران نوجوان ایران دو تیم به مرحله بعدی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی