رفتن به بالا
  • شنبه - 18 اردیبهشت 1400 - 08:23
  • کد خبر : ۱۰۱۲۱
  • چاپ خبر : آب درمانی یکی از بهترین روش ها برای درمان بیماران دارای التهاب مفصلی است
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

آب درمانی یکی از بهترین روش ها برای درمان بیماران دارای التهاب مفصلی است

به گزارش یاریزان؛ عضو هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی فارس بیان کرد:بیماری های مفصلی در صورت درمان نشدن باعث فقر حرکتی، اختلال در راه رفتن، کاهش کیفیت زندگی و در نهایت تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط زندگی می شوند. وی افزود:دردمفصل، خشکی مفصل و خستگی مفرط از جمله نشانه های بیماری های مفصلی می باشد که در صورت بروز چنین نشانه هایی باید سریعا برای درمان آن اقدام کرد. عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد:آب درمانی یکی از بهترین شیوه های درمان بیماری های مفصلی می باشد که دمای ۳۲ تا ۳۳ درجه آن در استخر باعث کاهش التهاب عضلات، بالارفتن آستانه درد، راحتی در انجام حرکات ورزشی و در نهایت افزایش دامنه حرکتی عضلات می شود.

دکتر داوودی با اشاره به اینکه بیماری های مفصلی یکی از شایع ترین بیماری ها در جهان می باشند گفت:آب درمانی یکی از بهترین شیوه های درمان برای این بیماران است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دکتر داوودی با اشاره به اینکه بیماری های مفصلی یکی از شایع ترین بیماری ها در جهان می باشند گفت:آب درمانی یکی از بهترین شیوه های درمان برای این بیماران است.

به گزارش یاریزان؛ عضو هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی فارس بیان کرد: بیماری های مفصلی در صورت درمان نشدن باعث فقر حرکتی، اختلال در راه رفتن، کاهش کیفیت زندگی و در نهایت تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط زندگی می شوند.

 

------------------------------------

وی افزود: درد مفصل، خشکی مفصل و خستگی مفرط از جمله نشانه های بیماری های مفصلی می باشد که در صورت بروز چنین نشانه هایی باید سریعا برای درمان آن اقدام کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: آب درمانی یکی از بهترین شیوه های درمان بیماری های مفصلی می باشد که دمای ۳۲ تا ۳۳ درجه آن در استخر باعث کاهش التهاب عضلات، بالارفتن آستانه درد، راحتی در انجام حرکات ورزشی و در نهایت افزایش دامنه حرکتی عضلات می شود.

دکتر داوودی اظهار داشت:آب درمانی برای مبتلایان به آرتروز که تعداد آنان نیز زیاد است بسیار مناسب می باشد که همراه با پیاده روی و حرکات ورزشی بسیار مفید است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عضو هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: این بیماران باید توجه داشته باشند که ورزش هایی که همراه با پرش می باشد برای آنان مناسب نیست چراکه باعث فشار ناگهانی به مفصل و عوارض بیشتر خواهند شد.

وی گفت: وقتی مفصل ما که متشکل از ربات، تاندون و عضلات نگهدارنده هست را با ورزش فعال و تقویت کنیم هم از سلامتی بهره خواهیم برد و هم کیفیت زندگی خود را افزایش می دهیم.

دکتر داوودی تاکید کرد: بیماران باید توجه داشته باشند که انجام حرکات ورزشی و آب درمانی باید با مشورت متخصص مربوط انجام شود و این حرکات پس از تشخیص پزشک انجام شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی