رفتن به بالا
  • شنبه - 11 آذر 1402 - 16:19
  • کد خبر : ۱۷۲۰۰
  • چاپ خبر : پایان مسابقات موتورسواری پاوه با معرفی نفرات برتر در کلاس های مختلف
با شرکت ورزشکارانی از کردستان و کرمانشاه؛

پایان مسابقات موتورسواری پاوه با معرفی نفرات برتر در کلاس های مختلف

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از راه اندازی اولین آکادمی موتور سواری و اتومبیلرانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این آکادمی به زودی با حضور اساتید و مربیان مجرب افتتاح می شود.

مسابقات موتورسواری پاوه با با شرکت ورزشکارانی از استان های کردستان و کرمانشاه و با معرفی نفرات برتر در کلاس های مختلف پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات موتورسواری پاوه با با شرکت ورزشکارانی از استان های کردستان و کرمانشاه و با معرفی نفرات برتر در کلاس های مختلف پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه یک دوره مسابقات موتورسواری در ۴ کلاس را با حضور ۶۰ موتور سوار برگزار کرد. در این مسابقات ورزشکارانی از استان‌های کرمانشاه و کردستان در منطقه سردره پاوه با هم به رقابت پرداختند.

 

------------------------------------

این مسابقات در ۳ کلاس و یک کلاس قهرمان قهرمانان با قهرمانی مربوط رحمانی از جوانرود به پایان رسید.

در کلاس موتورهای ایرانی به ترتیب آزاد حسامی از سنندج، نعیم رسمی و امیر رمضان نیا از بیجار صاحب مقام اول تا سوم شدند. و حسن صادقی از سنندج نیز در جایگاه چهارم ایستاد.

در کلاس E2 در موتورهای ۲۵ سی سی به ترتیب زانا بدری از مریوان، آرش باقری از سنندج و فواد دل انگیز از مریوان صاحب مقام های اول تا سوم شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در کلاس موتورهای ۴۵۰ سی سی E3 به ترتیب امیر مرادی از دیواندره ، مربوط رحمانی از جوانرودو سعید صابری از کنگاور صاحب جایگاه های اول تا سوم شدند.

مربوط رحمانی از جوانرود نیز به عنوان قهرمان قهرمانان دست پیدا کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی