رفتن به بالا
  • جمعه - 28 مرداد 1401 - 14:21
  • کد خبر : ۱۳۲۱۴
  • چاپ خبر : علی حق وردی : تیم شاماران کردستان توانایی کسب مدال جهانی را دارد

علی حق وردی : تیم شاماران کردستان توانایی کسب مدال جهانی را دارد

علی حق وردی عضو تیم دراگون‌بوت شاماران کانو کلاب کردستان نماینده مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم ما ظرفیت این را دارد که با توجه به همدلی و انگیزه بالای بچه‌ها صاحب مدال جهانی شود. به گزارش یاریزان؛ تیم شاماران کانوکلاب قهرمان اولین دوره لیگ دراگون‌بوت مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان منتخب و نماینده ایران آماده می‌شود. مسابقات قهرمانی جهان دراگون‌بوت ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه در جمهوری چک برگزار می‌شود. علی حق وردی عضو تیم دراگون‌بوت شاماران کانوکلاب در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره شرایط آمادگی‌اش برای مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: پس از قهرمانی در اولین دوره لیگ دراگون‌بوت، تیم ما به فکر درخشش در مسابقات جهانی است و این قابلیت و توان در تیم شاماران وجود دارد که بتوانیم نتایج خوبی در رقابت‌های جمهوری چک داشته باشیم. وی درباره تمرینات این روزهای تیم بیان کرد: شرایط اردویی خوبی پشت‌سر می‌گذاریم. در روز چهار وعده تمرین سخت داریم و همه بچه‌ها با انگیزه تلاش می‌کنند. علی حق وردی ادامه داد: بیشتر بچه‌های تیم ما سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی را دارند و این بار با حمایت فدراسیون و حامیان مالی برای حضور در قهرمانی جهان آماده می‌شویم و حتما به کسب مدال فکر می‌کنیم. وی با اشاره به جو خوب تیم گفت: با همدلی و صمیمیتی که بین بچه‌های تیم هست قطعا به کسب مدال امیدواریم. علی حق وردی همچنین اظهار کرد: حمایت مالی شرکت زرکوه باعث شده تمرکز بیشتری روی تمرین داشته باشیم و فقط به مدال طلای جهانی فکر کنیم. دراگون‌بوت رشته بسیار جذابی است و قطعا با حمایت بیشتر می‌تواند نتایج ارزشمندی برای کشور کسب کند.

علی حق وردی عضو تیم دراگون‌بوت شاماران کانو کلاب کردستان نماینده مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم ما ظرفیت این را دارد که با توجه به همدلی و انگیزه بالای بچه‌ها صاحب مدال جهانی شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی حق وردی عضو تیم دراگون‌بوت شاماران کانو کلاب کردستان نماینده مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم ما ظرفیت این را دارد که با توجه به همدلی و انگیزه بالای بچه‌ها صاحب مدال جهانی شود.

به گزارش یاریزان؛ تیم شاماران کانوکلاب قهرمان اولین دوره لیگ دراگون بوت مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان منتخب و نماینده ایران آماده می‌شود. مسابقات قهرمانی جهان دراگون‌بوت ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه در کشور جمهوری چک برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

علی حق وردی عضو تیم دراگون‌بوت شاماران کانوکلاب درباره شرایط آمادگی‌اش برای مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: پس از قهرمانی در اولین دوره لیگ دراگون‌بوت، تیم ما به فکر درخشش در مسابقات جهانی است و این قابلیت و توان در تیم شاماران وجود دارد که بتوانیم نتایج خوبی در رقابت‌های جمهوری چک داشته باشیم.

وی درباره تمرینات این روزهای تیم بیان کرد: شرایط اردویی خوبی پشت‌سر می‌گذاریم. در روز چهار وعده تمرین سخت داریم و همه بچه‌ها با انگیزه تلاش می‌کنند.

علی حق وردی ادامه داد: بیشتر بچه‌های تیم ما سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی را دارند و این بار با حمایت فدراسیون و حامیان مالی برای حضور در قهرمانی جهان آماده می‌شویم و حتما به کسب مدال فکر می‌کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با اشاره به جو خوب تیم گفت: با همدلی و صمیمیتی که بین بچه‌های تیم هست قطعا به کسب مدال امیدواریم.

علی حق وردی همچنین اظهار کرد: حمایت مالی شرکت زرکوه باعث شده تمرکز بیشتری روی تمرین داشته باشیم و فقط به مدال طلای جهانی فکر کنیم. دراگون‌بوت رشته بسیار جذابی است و قطعا با حمایت بیشتر می‌تواند نتایج ارزشمندی برای کشور کسب کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی