رفتن به بالا
  • شنبه - 4 شهریور 1402 - 13:57
  • کد خبر : ۱۶۴۶۶
  • چاپ خبر : کاناز زندی مدال نقره مسابقات استعداد های برتر ورزش ایران را بدست آورد

کاناز زندی مدال نقره مسابقات استعداد های برتر ورزش ایران را بدست آورد

به گزارش یاریزان؛ کاناز زندی وزنه بردار سبک وزن کردستانی در رقابت های چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در مرودشت به مصاف حریفان خود رفت و توانست مدال نقره را کسب کند. نماینده کردستان در حرکت یکضرب این دوره از مسابقات با مهار وزنه 51kg در جایگاه دوم  و در حرکت دوضرب نیز با غلبه بر وزنه 54kg در جایگاه چهارم و در مجموع با ثبت  105kg جایگاه دوم و نایب قهرمانی دسته 49kg مسابقات چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را به خود اختصاص داد. گفتنی است؛ رقابت های وزنه برداری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از امروز به میزبانی استان فارس آغاز شده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.

کاناز زندی وزنه بردار کردستانی در مسابقات استعداد های برتر ورزش کشور موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاناز زندی وزنه بردار کردستانی در مسابقات استعداد های برتر ورزش کشور موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

به گزارش یاریزان؛ کاناز زندی وزنه بردار سبک وزن کردستانی در رقابت های چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در مرودشت به مصاف حریفان خود رفت و توانست مدال نقره را کسب کند.

 

------------------------------------

نماینده کردستان در حرکت یکضرب این دوره از مسابقات با مهار وزنه ۵۱kg در جایگاه دوم  و در حرکت دوضرب نیز با غلبه بر وزنه ۵۴kg در جایگاه چهارم و در مجموع با ثبت  ۱۰۵kg جایگاه دوم و نایب قهرمانی دسته ۴۹kg مسابقات چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را به خود اختصاص داد.

گفتنی است؛ رقابت های وزنه برداری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از امروز به میزبانی استان فارس آغاز شده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی