رفتن به بالا
  • شنبه - 4 شهریور 1402 - 13:14
  • کد خبر : ۱۶۴۶۱
  • چاپ خبر : صعود تیم شاهو کامیاران به لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران

صعود تیم شاهو کامیاران به لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران

به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور به صورت ممترکز با حضور 10 تیم به میزبانی کرمانشاه برگزار شد. کارگران رشت، سپنتا تهران، جوان گرگان، وارش نوشهر، شاهو کامیاران، ئاکو کرمانشاه، آسپادانا اصفهان، سلیمی بوشهر، ستارگان بهار البرز و مهرعظام تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بودند که در این فصل مسابقات خود را برای صعود به لیگ دسته یکم برگزار کردند. تیم شاهوی کامیاران نماینده استان کردستان در این رقابت ها در گروه دوم با تیم های مهر عظام، ستارگان بهار البرز، کارگران رشت و آکو کرمانشاه هم گروه بود. نماینده کردستان در روز نخست مسابقات با نتیجه 3 – 1 از سد تیم ستاررگان البرز گذشت و با نتیجه 0 – 0 تیم کارگران رشت را متوقف کرد. فوتبالیست های تیم شاهوی کامیاران در روز سوم مسابقات توانستند با 2 گُل بدون گل خورده تیم مهرعظام تهران را مغلوب خود کنند و در روز پایانی نیز در مصاف با تیم آکو کرمانشاه میزبان این دوره از رقابت ها به نتیجه 1 – 1 دست پیدا کردند و با هشت امتیاز به لیگ دسته یکم فوتبال بانوان کشور راه پیدا کردند.

تیم فوتبال بانوان شاهو کامیاران در آخرین بازی لیگ دسته دوم بانوان کشور توانست تیم آکو کرمانشاه را در خانه متوقف کند و بدون باخت به لیگ دسته اول کشور صعود کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال بانوان شاهو کامیاران در آخرین بازی لیگ دسته دوم بانوان کشور توانست تیم آکو کرمانشاه را در خانه متوقف کند و بدون باخت به لیگ دسته اول کشور صعود کند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور به صورت ممترکز با حضور ۱۰ تیم به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

کارگران رشت، سپنتا تهران، جوان گرگان، وارش نوشهر، شاهو کامیاران، ئاکو کرمانشاه، آسپادانا اصفهان، سلیمی بوشهر، ستارگان بهار البرز و مهرعظام تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بودند که در این فصل مسابقات خود را برای صعود به لیگ دسته یکم برگزار کردند.

تیم شاهوی کامیاران نماینده استان کردستان در این رقابت ها در گروه دوم با تیم های مهر عظام، ستارگان بهار البرز، کارگران رشت و آکو کرمانشاه هم گروه بود.

نماینده کردستان در روز نخست مسابقات با نتیجه ۳ بر ۱ از سد تیم ستاررگان البرز گذشت و با نتیجه ۰ بر ۰ تیم کارگران رشت را متوقف کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فوتبالیست های تیم شاهوی کامیاران در روز سوم مسابقات توانستند با ۲ گُل بدون گل خورده تیم مهرعظام تهران را مغلوب خود کنند و در روز پایانی نیز در مصاف با تیم آکو کرمانشاه میزبان این دوره از رقابت ها به نتیجه ۱ بر ۱ دست پیدا کردند و با هشت امتیاز به لیگ دسته یکم فوتبال بانوان کشور راه پیدا کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی