رفتن به بالا
  • جمعه - 22 اردیبهشت 1402 - 18:03
  • کد خبر : ۱۵۶۶۱
  • چاپ خبر : مهدی پور: راه رسیدن به تیم جوانان از مسابقات کشوری است/ بوکس نیاز به همدلی دارد

مهدی پور: راه رسیدن به تیم جوانان از مسابقات کشوری است/ بوکس نیاز به همدلی دارد

رضا مهدی پور سرمربی کرمانشاهی تیم بوکس جوانان گفت: قطعاً اولین مدال تاریخ قهرمانی جهان را دشت می‌کردیم، اما این همه تلاش و عرق ریختن برای هیچ بود. به گزارش یاریزان؛ تیم ملی بوکس جوانان ایران موفق به اخذ روادید اسپانیا نشد تا شانس حضور در بزرگترین رویداد سال که برای تیم های پایه بوکس بود را از دست بدهد. رضا مهدی پور در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در این خصوص اظهار داشت: تا آخرین لحظه پیگیر اعزام بودیم و به سفارت اسپانیا هم رفتیم، اما انگار قسمت نیست این تیم فوق العاده که آینده بوکس ایران را تضمین می‌کند به رقابت‌های جهانی اعزام شود. وی افزود: ظهر دوشنبه فهمیدیم به ما روادید ندادند و دلیل خاصی هم برای این موضوع اعلام نکردند. دستی دستی با آینده ورزشکاران بازی شد. حیف از تیمی که ما داشتیم و به اسپانیا نرفت. سرمربی کرمانشاهی تیم ملی بوکس جوانان ایران درباره شرایط فنی بوکسورهایش گفت: ۵ بوکسور آماده داشتم و می‌توانید از کادرفنی بزرگسالان بپرسید که تیم جوان من چه بلایی سر تیم ملی بزرگسالان عراق آورد. ۶ ماه شبانه روز تمرین کردیم، اما فعلا مشخص نیست باید چه کاری انجام دهیم چون مسابقات جدیدی در تقویم نیست و تلاشهایمان بی ثمر بود. مهدی پور در پایان تصریح کرد: قطعاً اولین مدال تاریخ بوکس را دشت می‌کردیم و پیش‌بینی من کسب حداقل ۲ مدال جهانی بود، اما این همه تلاش کردیم و عرق ریختیم برای هیچ! ان‌شاالله این بوکسورها در آینده به حق‌شان برسند.

رضا مهدی پور سرمربی تیم بوکس جوانان ایران گفت: مسیر رسیدن مشتزنان به ترکیب تیم برای رسیدن به مسابقات آسیایی قزاقستان از پیکارهای کشوری می‌گذرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رضا مهدی پور سرمربی کرمانشاهی تیم بوکس جوانان ایران گفت: مسیر رسیدن مشتزنان به ترکیب تیم برای رسیدن به مسابقات آسیایی قزاقستان از پیکارهای کشوری می‌گذرد.

به گزارش یاریزان؛ رضا مهدی پور در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، اظهار داشت: مسابقت قهرمانی جوانان کشور از ۲۲ الی ۲۷ ماه جاری در خرم آباد (لرستان) برگزار می‌شود و سراسر استان‌ها با تمامی توان در این رویداد شرکت می‌کنند چرا که مسیر رسیدن به ترکیب تیم جوانان، همین مسابقات کشوری است.

 

------------------------------------

وی افزود: قرار است ۲۳ تیرماه راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان شویم و به دلیل محدودیت زمان، دو اردو را برای نفرات راه یافته به تیم در نظر داریم که در تهران و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مهدی پور در خصوص همکارانش در کادرفنی تیم جوانان عنوان کرد: همچون گذشته؛ مرتضی سپهوند، مهدی ابراهیمی، ایمان طیبی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور همکارانم در کادرفنی تیم جوانان هستند.

سرمربی کرمانشاهی تیم بوکس جوانان ایران، بیان کرد: از تیم سال گذشته جوانان، هیچ بوکسوری باقی نمانده چراکه شرایط سنی آنان به گونه‌ای است که راهی بزرگسالان شده‌اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در مورد پیش‌بینی خود از عملکرد تیمش در قهرمانی آسیا، توضیح داد: از گذشته بوکسوری باقی نمانده و باید ببینیم مشتزنانی که روی سکو قرار می‌گیردند چقدر توانایی دارند. کارمان قطعا در قزاقستان سخت خواهد بود.

مهدی پور که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بود در خصوص نبودن نامش در بین نامزدهایی که از سوی کمیسیون تطبیق تایید شده‌اند، اظهار داشت: اواخر سال گذشته انصراف خودم را به نفع روح‌الله حسینی رسما اعلام کردم و نامم از چرخه بررسی خارج شد. من ۱۰ سال سابقه مدیریتی دارم اما وقتی نامم رسما خارج شده، پس بررسی هم صورت نمی‌گیرد.

وی بیان کرد: هیچ مشکلی نداشتم و ندارم اما انصراف دادم چراکه معتقدم بوکس نیاز به همدلی دارد و در این برهه زمانی، فردی در راس فدراسیون است که خودش از خانواده این رشته بوده و همه باید به او کمک کنیم.

شایان ذکر است؛ مهدی ابراهیمی مربی بیجاری عضو تیم ملی بوکس است تا نقش اصلی هدایت ملی پوشان توسط دو مربی کورد ایفا شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی