رفتن به بالا
  • دوشنبه - 7 آذر 1401 - 18:29
  • کد خبر : ۱۴۲۹۱
  • چاپ خبر : محسن شادی رئیس هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی شد

محسن شادی رئیس هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی شد

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون و برگزار و محسن شادی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان آذربایجان غربی با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد. در این مجمع، محسن شادی نقده ۱۴ رای از ۱۷ رای ماخوذه را کسب کرد. مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع گفت: قایقرانی استان هم در بخش آقایان هم در بخش بانوان ظرفیت‌های بالایی دارد و انتظار داریم این رشته ورزشی استان دوباره یکی از قطب‌های کشور شود. سجاد بیرامی با اشاره به حضور قهرمانان پرتعداد قایقرانی در استان اظهار کرد: محسن شادی یکی از قهرمانان با سابقه قایقرانی است که می‌تواند شرایط قابلی در این رشته ایجاد کند و امیدواریم با همراهی و حمایت همه جامعه قایقرانی بتوانیم دوباره شاهد روزهای پرافتخار باشیم. مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از محسن شادی و تیم او انتظار داریم، از هم اکنون برای المپیک و بازی‌های آسیایی برنامه ریزی تا بتوانیم شاهد حضور و مدال‌آوری ورزشکاران استان باشیم ضمن اینکه باید این را یادآور شویم که با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان با رایزنی‌های انجام شده قرار است فدراسیون در بخش تجهیزات نگاه ویژه‌ای به استان آذربایجان غربی داشته باشند. رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به دلسوزی و همکاری همه جامعه قایقرانی برای پیشرفت و رشد این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی در کنار خانواده بزرگ قایقرانی و انتخاب یکی از قهرمانان تحصیل کرده این رشته ورزشی به عنوان رئیس جدید هیات بودیم و امیدواریم و یقین داریم محسن شادی می‌تواند همانند دوران قهرمانی خود در دوره مدیریت هیات نیز با کمک و همراهی جامعه قایقرانی آذربایجان‌غربی به موفقیت دست یابد. وی در خصوص مسابقات کشوری و بین‌المللی پیش‌رو گفت: امروز در بخش دختران، مسابقات آب‌های آرام در حال برگزاریست و طی دو روز آینده مسابقات آقایان آغاز و طی روزهای آینده نیز مسابقات قهرمانی آسیا در بخش روئینگ به میزبانی تایلند آغاز می‌شود که برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت داریم و مطمئن هستیم با مدال به کشور بازخواهند گشت. وی در خصوص برنامه فدراسیون برای المپیک و بازی‌های آسیایی آتی اظهار کرد: ورزشکاران کشورمان بعد از المپیک توکیو اردوها را ادامه دادند و خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کنند و همانطور که قول داده‌ بودم یقین دارم دست پر از این مسابقات بازخواهیم گشت. رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص شرایط استان آذربایجان‌غربی گفت: فدراسیون برای همه استان‌ها تجهیزاتی مدنظر قرار داده و رئیس جدید هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی هفته آینده تجهیزات ویژه استان را دریافت خواهدکرد. دکتر سهرابیان درخصوص میزبانی مسابقات کشوری نیز گفت: مسابقات با حساسیت بالا به میزبانی دریاچه آزادی تهران که تنها پیست استاندارد کشور است، برگزار می‌شود با این حال سایر مسابقات با تلاش هیات‌های مختلف استان‌های سراسر کشور به شهرهای مختلف واگذار خواهد شد و امیدواریم با حمایت دولت و بخش خصوصی شاهد تجهیز و آماده‌سازی پیست‌های استاندارد در نقاط مختلف کشور باشیم. وی در خصوص حمایت بخش خصوصی نیز افزود: طی سالیان اخیر بیش از پنجاه تیم از فدراسیون قایقرانی در لیگ‌های کشوری حمایت کرده‌اند و بخش خصوصی نیز در این خصوص کمک حال شده است.

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون و برگزار و محسن شادی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون و برگزار و محسن شادی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان آذربایجان غربی با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع، محسن شادی نقده ۱۴ رای از ۱۷ رای ماخوذه را کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع گفت: قایقرانی استان هم در بخش آقایان هم در بخش بانوان ظرفیت‌های بالایی دارد و انتظار داریم این رشته ورزشی استان دوباره یکی از قطب‌های کشور شود.

سجاد بیرامی با اشاره به حضور قهرمانان پرتعداد قایقرانی در استان اظهار کرد: محسن شادی یکی از قهرمانان با سابقه قایقرانی است که می‌تواند شرایط قابلی در این رشته ایجاد کند و امیدواریم با همراهی و حمایت همه جامعه قایقرانی بتوانیم دوباره شاهد روزهای پرافتخار باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از محسن شادی و تیم او انتظار داریم، از هم اکنون برای المپیک و بازی‌های آسیایی برنامه ریزی تا بتوانیم شاهد حضور و مدال‌آوری ورزشکاران استان باشیم ضمن اینکه باید این را یادآور شویم که با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان با رایزنی‌های انجام شده قرار است فدراسیون در بخش تجهیزات نگاه ویژه‌ای به استان آذربایجان غربی داشته باشند.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به دلسوزی و همکاری همه جامعه قایقرانی برای پیشرفت و رشد این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی در کنار خانواده بزرگ قایقرانی و انتخاب یکی از قهرمانان تحصیل کرده این رشته ورزشی به عنوان رئیس جدید هیات بودیم و امیدواریم و یقین داریم محسن شادی می‌تواند همانند دوران قهرمانی خود در دوره مدیریت هیات نیز با کمک و همراهی جامعه قایقرانی آذربایجان‌غربی به موفقیت دست یابد.

وی در خصوص مسابقات کشوری و بین‌المللی پیش‌رو گفت: امروز در بخش دختران، مسابقات آب‌های آرام در حال برگزاریست و طی دو روز آینده مسابقات آقایان آغاز و طی روزهای آینده نیز مسابقات قهرمانی آسیا در بخش روئینگ به میزبانی تایلند آغاز می‌شود که برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت داریم و مطمئن هستیم با مدال به کشور بازخواهند گشت.

وی در خصوص برنامه فدراسیون برای المپیک و بازی‌های آسیایی آتی اظهار کرد: ورزشکاران کشورمان بعد از المپیک توکیو اردوها را ادامه دادند و خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کنند و همانطور که قول داده‌ بودم یقین دارم دست پر از این مسابقات بازخواهیم گشت.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص شرایط استان آذربایجان‌غربی گفت: فدراسیون برای همه استان‌ها تجهیزاتی مدنظر قرار داده و رئیس جدید هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی هفته آینده تجهیزات ویژه استان را دریافت خواهدکرد.

دکتر سهرابیان درخصوص میزبانی مسابقات کشوری نیز گفت: مسابقات با حساسیت بالا به میزبانی دریاچه آزادی تهران که تنها پیست استاندارد کشور است، برگزار می‌شود با این حال سایر مسابقات با تلاش هیات‌های مختلف استان‌های سراسر کشور به شهرهای مختلف واگذار خواهد شد و امیدواریم با حمایت دولت و بخش خصوصی شاهد تجهیز و آماده‌سازی پیست‌های استاندارد در نقاط مختلف کشور باشیم.

وی در خصوص حمایت بخش خصوصی نیز افزود: طی سالیان اخیر بیش از پنجاه تیم از فدراسیون قایقرانی در لیگ‌های کشوری حمایت کرده‌اند و بخش خصوصی نیز در این خصوص کمک حال شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی