رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 13 مهر 1402 - 13:00
  • کد خبر : ۱۶۷۸۸
  • چاپ خبر : شهنام اردلان رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه باقی ماند

شهنام اردلان رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه باقی ماند

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات رئیسه پینگ پنگ استان کرمانشاه با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون و منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد. در این مجمع شهنام اردلان تنها کاندیدای ریاست آن با ۱۶ رای از ۱۸ رای برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیات انتخاب شد. همچنین در انتخابات هیات رئیسه نیز طاهره جعفری وفا بعنوان نایب رییس ، حامدمیره بعنوان خزانه دار و بهرام کنجوری،احمد علی قارداشی و نسرین ولیدی بعنوان هیات رئیسه و محمد رضا قبادی یگانه نیز بعنوان بازرس انتخاب شدند.

شهنام اردلان با کسب آرای لازم برای چهار سال دیگر بعنوا رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه باقی ماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهنام اردلان با کسب آرای لازم برای چهار سال دیگر بعنوا رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه باقی ماند.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات رئیسه پینگ پنگ استان کرمانشاه با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون و منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع شهنام اردلان تنها کاندیدای ریاست آن با ۱۶ رای از ۱۸ رای برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات تنیس روی میز انتخاب شد.

همچنین در انتخابات هیات رئیسه نیز طاهره جعفری وفا بعنوان نایب رییس، حامدمیره بعنوان خزانه دار و بهرام کنجوری، احمد علی قارداشی و نسرین ولیدی بعنوان هیات رئیسه و محمد رضا قبادی یگانه نیز بعنوان بازرس انتخاب شدند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی