رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 مرداد 1402 - 17:33
  • کد خبر : ۱۶۳۰۷
  • چاپ خبر : شاماران کانو در رده آزاد صاحب مدال مسابقات دراگون بوت قهرمانی جهان شد

شاماران کانو در رده آزاد صاحب مدال مسابقات دراگون بوت قهرمانی جهان شد

به گزارش یاریزان؛ شانزدهمین دوره مسابقات دراگون بوت قهرمانی جهان (IDBF) در رده‌های مختلف ۱۶ تا ۲۲ مرداد در پاتایا تایلند برگزار می‌شود. ۴ باشگاه دراگون بوت کشورمان نیز به نمایندگی از ایران در این رقابت حضور خواهند داشت. تیم شاماران کانو که مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بانوان ایران را به دست آورده، به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. این تیم با هدایت سمیه غفاری و ترکیب زهرا اصلانی، هستی ناصری، معصومه قارلقی، مهناز صدیق فرشیان، فاطمه ابراهیمی، ساقی حیدری، سمینه غفاری، فائزه مرادی، فاطمه اصغری، معصومه علی‌آبادی، مبینا بهبودنمی، هلیا حوصله پو، هلیا طالبی، کیانا گلبندها، ملیحه ریاضتی، هانیه خطیون، مژده مطرقی، عاطفه درویش، یلدا سیدی، متینه بانکو، ستایش پورتالاری، نیکا چوکام، منا مشتاق‌زاده، بهار غلامی، حدیقه هادیزاده، فاطمه عزیزی و سمانه چگینی در مسابقات قهرمانی جهان تایلند شرکت می‌کند.

شاماران کانو نماینده ایران در قهرمانی جهان دراگون‌بوت دومین مدال خود را با کسب برنز رده سنی آزاد در قایق ده‌نفره ۲۰۰۰ متر به دست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاماران کانو نماینده ایران در قهرمانی جهان دراگون‌بوت دومین مدال خود را با کسب برنز رده سنی آزاد در قایق ده‌نفره ۲۰۰۰ متر به دست آورد.

به گزارش یاریزان؛ در ادامه شانزدهمین دوره مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان (IDBF) در پاتایا تایلند، تیم شاماران کانو نماینده بانوان ایران در رده آزاد با کسب یک برنز دومین مدال خود و سومین مدال ایران در این مسابقات را به دست آورد.

 

------------------------------------

این تیم با ترکیب یلدا سیدی به عنوان طبال، زهرا اصلانی، بهار غلامی، مهرناز صدیق فرشیان، هلیا طالبی، مبینا بهبود، کیانا گلبندها، مژده مطرقی، هلیا حوصله‌پور، نیکا چوکام، ستایش پورتالاری و هستی ناصری و سمیه غفاری به عنوان سکاندار و سرمربی در این رقابت حضور داشت.

نماینده ایران در رقابت دراگون‌بوت ده‌نفره رده سنی آزاد مسافت ۲۰۰۰ متر با تیم‌های قدرتمندی همچون ماکائو، انگلیس، فیلیپین، هند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، ژاپن، چین تایپه، اوکراین، چین، اندونزی و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۱۰:۲۲.۶۵۶ دقیقه صاحب مدال برنز شد. در این رقابت پاروزنان اندونزی و چین اول و دوم شدند.

در رقابت فینال رده سنی آزاد مردان در قایق ده‌نفره نیز تیم سکان بوشهر نماینده مردان ایران در رقابت نفس‌گیر با تیم‌های آرژانتین، هند، مالزی، ماکائو، فیلیپین، هنگ‌کنگ، آلمان، مالزی، تایلند و چین‌تایپه با زمان ۹:۲۸.۷۲۰ دقیقه پس از تیم‌های ماکائو، چین‌نایپه و اندونزی چهارم جهان شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین شایان ذکر است؛ صبح امروز نیز بانوان قایقران تیم شاماران کانو در رده زیر ۲۴ سال صاحب مدال طلا شده بودند.

این رقابت‌ها با تلاش نمایندگان ایران در روزهای آتی تا ٢٣ مرداد در تایلند ادامه دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی