رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 آبان 1402 - 15:49
  • کد خبر : ۱۷۰۲۸
  • چاپ خبر : رییس هیات تکواندو استان آذربایجان غربی مشخص شد

رییس هیات تکواندو استان آذربایجان غربی مشخص شد

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان غربی با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان آذربایجان غربی "مهران اسکندری" با کسب حداکثر آرا برای دوره چهارساله به عنوان رییس هیات انتخاب شد. سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع با اشاره به ظرفیت بالای تکواندوی استان و وجود قهرمانان و نام آوران در دوران مختلف این رشته ورزشی استان اظهار کرد: رشته تکواندو به عنوان مدال آورترین رشته ورزشی و یکی از رشته‌های مهم ورزشی است و انتظار داریم شاهد رشد دوباره تکواندو در استان باشیم. وی افزود: ورزش استان آذربایجان‌غربی در مدت اخیر رشد قابل توجهی داشته بطوریکه کسب ۱۰۱۰ مدال در نزدیک ۳ سال اخیر در رویدادهای مختلف و وجود زیرساخت‌ها و ساختارهای مناسب برای میزبانی و برگزاری رقابت‌های مختلف نشان از شرایط خوب ورزش استان دارد با این حال توجه به شهرهای مختلف استان و همچنان حضور در سطوح لیگ‌های کشوری تکواندو جزو اولویت‌های هیات، مدنظر قرار بگیرد. مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: رشد ده برابری اعتبارات و پیگیری ورزش استان نشان از نگاه ویژه مقام عالی استان به ورزش دارد و احداث خانه تخصصی تکواندو‌ نیز مورد توجه ما خواهدبود. هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو نیز با اعلام آمادگی فدراسیون برای هرگونه حمایت از استان آذربایجان‌غربی و با اشاره به سابقه قابل توجه این استان در رشته ورزشی تکواندو اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای بازگشت این استان به دوران پرافتخارش در تکواندو را خواهیم کرد و در این خصوص میزبانی از برگزاری اردوها در این استان و برگزاری دوره‌های مختلف دانش‌افزایی برای استعدادها و مربیان از جمله این برنامه هاست. وی افزود: مسابقات لیگ تکواندو یکی از رقابت‌های ورود به تیم ملی است و انتظار داریم این استان نیز در این سطح حضور یابد ضمن اینکه فعال‌تر شدن مربیان، افزایش نفرات تیم‌ها، رشد رقم قراردادها، و بالا رفتن تعداد تیم‌ها از اتفاقاتیست که در لیگ اجرایی شده است.

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان غربی با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان غربی با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان آذربایجان غربی “مهران اسکندری” با کسب حداکثر آرا برای دوره چهارساله به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

 

------------------------------------

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع با اشاره به ظرفیت بالای تکواندوی استان و وجود قهرمانان و نام آوران در دوران مختلف این رشته ورزشی استان اظهار کرد: رشته تکواندو به عنوان مدال آورترین رشته ورزشی و یکی از رشته‌های مهم ورزشی است و انتظار داریم شاهد رشد دوباره تکواندو در استان باشیم.

وی افزود: ورزش استان آذربایجان‌غربی در مدت اخیر رشد قابل توجهی داشته بطوریکه کسب ۱۰۱۰ مدال در نزدیک ۳ سال اخیر در رویدادهای مختلف و وجود زیرساخت‌ها و ساختارهای مناسب برای میزبانی و برگزاری رقابت‌های مختلف نشان از شرایط خوب ورزش استان دارد با این حال توجه به شهرهای مختلف استان و همچنان حضور در سطوح لیگ‌های کشوری تکواندو جزو اولویت‌های هیات، مدنظر قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: رشد ده برابری اعتبارات و پیگیری ورزش استان نشان از نگاه ویژه مقام عالی استان به ورزش دارد و احداث خانه تخصصی تکواندو‌ نیز مورد توجه ما خواهدبود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو نیز با اعلام آمادگی فدراسیون برای هرگونه حمایت از استان آذربایجان‌غربی و با اشاره به سابقه قابل توجه این استان در رشته ورزشی تکواندو اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای بازگشت این استان به دوران پرافتخارش در تکواندو را خواهیم کرد و در این خصوص میزبانی از برگزاری اردوها در این استان و برگزاری دوره‌های مختلف دانش‌افزایی برای استعدادها و مربیان از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: مسابقات لیگ تکواندو یکی از رقابت‌های ورود به تیم ملی است و انتظار داریم این استان نیز در این سطح حضور یابد ضمن اینکه فعال‌تر شدن مربیان، افزایش نفرات تیم‌ها، رشد رقم قراردادها، و بالا رفتن تعداد تیم‌ها از اتفاقاتیست که در لیگ اجرایی شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی