رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 مرداد 1402 - 16:05
  • کد خبر : ۱۶۲۶۸
  • چاپ خبر : تیم بیست نفره شاماران کانو بانوان ایران در ۱۰۰۰ متر چهارم شد
مسابقات دراگون بوت قهرمانی جهان؛

تیم بیست نفره شاماران کانو بانوان ایران در ۱۰۰۰ متر چهارم شد

به گزارش یاریزان؛ شانزدهمین دوره مسابقات دراگون بوت قهرمانی جهان (IDBF) در رده‌های مختلف ۱۶ تا ۲۲ مرداد در پاتایا تایلند برگزار می‌شود. ۴ باشگاه دراگون بوت کشورمان نیز به نمایندگی از ایران در این رقابت حضور خواهند داشت. تیم شاماران کانو که مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بانوان ایران را به دست آورده، به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. این تیم با هدایت سمیه غفاری و ترکیب زهرا اصلانی، هستی ناصری، معصومه قارلقی، مهناز صدیق فرشیان، فاطمه ابراهیمی، ساقی حیدری، سمینه غفاری، فائزه مرادی، فاطمه اصغری، معصومه علی‌آبادی، مبینا بهبودنمی، هلیا حوصله پو، هلیا طالبی، کیانا گلبندها، ملیحه ریاضتی، هانیه خطیون، مژده مطرقی، عاطفه درویش، یلدا سیدی، متینه بانکو، ستایش پورتالاری، نیکا چوکام، منا مشتاق‌زاده، بهار غلامی، حدیقه هادیزاده، فاطمه عزیزی و سمانه چگینی در مسابقات قهرمانی جهان تایلند شرکت می‌کند.

با برگزاری فینال دراگون بوت بیست نفره تیم شاماران کانو ایران در مسافت ۱۰۰۰ متر جایگاه چهارم جهان را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با برگزاری فینال دراگون بوت بیست نفره تیم شاماران کانو ایران در مسافت ۱۰۰۰ متر جایگاه چهارم جهان را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ شانزدهمین دوره مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان (IDBF) در رده‌های مختلف از امروز ۱۷ مرداد در پاتایا تایلند آغاز شد.

 

------------------------------------

تیم شاماران کانو که مقام نائب‌قهرمانی لیگ برتر بانوان ایران را به دست آورده و به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد.

تیم شاماران کانو در روز نخست مسابقات ابتدا در گروه دوم دور مقدماتی قایق بیست‌نفره مسافت ۱۰۰۰ متر با تیم‌های کانادا و استرالیا رقابت کرد و با زمان ۴:۱۷.۳۷۹ دقیقه دوم و راهی شانس مجدد شد.

این تیم در رقابت شانس مجدد نیز در رقابت با نمایندگان استرالیا و چین تایپه با زمان ۴:۱۸.۷۶۱ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و راهی فینال شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم بیست نفره شاماران کانو بانوان ایران در دور فینال با تیم‌های کانادا، تایلند، آمریکا، استرالیا و چین تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۱۶.۶۹۸ دقیقه چهارم شد. در این رقابت نمایندگان تایلند، آمریکا و کانادا اول تا سوم شدند.

این تیم با هدایت سمیه غفاری و ترکیب زهرا اصلانی، هستی ناصری، معصومه قارلقی، مهناز صدیق فرشیان، فاطمه ابراهیمی، ساقی حیدری، سمینه غفاری، فائزه مرادی، فاطمه اصغری، معصومه علی‌آبادی، مبینا بهبودنمی، هلیا حوصله پو، هلیا طالبی، کیانا گلبندها، ملیحه ریاضتی، هانیه خطیون، مژده مطرقی، عاطفه درویش، یلدا سیدی، متینه بانکو، ستایش پورتالاری، نیکا چوکام، منا مشتاق‌زاده، بهار غلامی، حدیقه هادیزاده، فاطمه عزیزی و سمانه چگینی در مسابقات قهرمانی جهان تایلند شرکت می‌کند.

شایان ذکر است؛ چهار باشگاه دراگون‌بوت کشورمان نیز به نمایندگی از ایران در این رقابت حضور دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی