رفتن به بالا
  • جمعه - 2 تیر 1402 - 13:26
  • کد خبر : ۱۵۸۹۸
  • چاپ خبر : تیم آوش با کسب ۵ مدال به کار خود در کاپ جهانی دراگون‌بوت چین پایان داد

تیم آوش با کسب ۵ مدال به کار خود در کاپ جهانی دراگون‌بوت چین پایان داد

با ترکیب مهسا کهنسال، صدف زندآستا، نرجس سالاری‌پور، سمیرا همتی، آی‌سانا ایلان‌داغی، مینا آفرنچه، زهرا مطهر، ارشین رضانژاد، پریسا محمدزاده، زیبا سماک حرفه، نادیا تالانک و سما یاسمی با هدایت آرزو پاسلار سرمربی، سمیرا همتی مربی، فاطمه فتاحی مربی بدنساز و آرش دوستی به عنوان سرپرست در این رقابت حضور داشتند. نادیا تالانک و سما یاسمی دو قایقران نامدار کرمانشاهی با حضور در این دوره در درخشش نماینده ایران نقش بسزایی داشتند. در رقابت دراگون‌بوت هشت‌نفره ۲۰۰۰ متر بانوان که ۱۰ تیم حضور داشتند تیم ایران پس از تیم چین A در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. تیم چین B نیز در رده سوم ایستاد. در رقابت فینال دراگون‌بوت هشت‌نفره ۲۰۰ متر بانوان تیم آوش با تیم‌های فیلیپین، هنگ‌کنگ، هند و تیم اول و دوم چین رقابت کرد و در پایان با زمان ۵۷.۶۲۴ ثانیه در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نمایندگان چین مدال طلا و برنز گرفتند. در مسابقه فینال دراگون‌بوت ده‌نفره ۲۰۰ متر بانوان تیم آوش با دو تیم از چین و تیم‌های هنگ‌کنگ، فیلیپین و هند رو به رو شد و در پایان با زمان ۵۶.۸۸۰ ثانیه پس از نمایندگان چین در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. در رقابت فینال دراگون‌بوت هشت‌نفره ۵۰۰ متر بانوان تیم آوش با تیم‌های فیلیپین، هنگ‌کنگ، مالزی و تیم اول و دوم چین رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۲۳.۵۸۱ دقیقه بالاتر از رقبا در رده نخست ایستاد و اولین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها کسب کرد. در مسابقه فینال دراگون‌بوت ده‌نفره ۵۰۰ متر بانوان تیم آوش با دو تیم از چین و تیم‌های هنگ‌کنگ، فیلیپین و مالزی رو به رو شد و در پایان با زمان ۲:۲۶.۳۴۷ دقیقه پس از نماینده چین در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد. دیگر تیم چین در این رقابت مدال برنز به دست آورد.

در پایان مسابقات دراگون‌بوت کاپ جهانی چین تیم آوش خلیج فارس با حضور دو قایقران کرمانشاهی صاحب ۵ مدال رنگارنگ شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان مسابقات دراگون‌بوت کاپ جهانی چین تیم آوش خلیج فارس با حضور دو قایقران کرمانشاهی صاحب ۵ مدال رنگارنگ شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم دراگون‌بوت بانوان آوش خلیج فارس قهرمان لیگ برتر دراگون‌بوت، نماینده ایران در کاپ جهانی چین است. این مسابقات از ۳۱ اردیبهشت در یی‌چانگ چین آغاز شد.

 

------------------------------------

تیم آوش با ترکیب مهسا کهنسال، صدف زندآستا، نرجس سالاری‌پور، سمیرا همتی، آی‌سانا ایلان‌داغی، مینا آفرنچه، زهرا مطهر، ارشین رضانژاد، پریسا محمدزاده، زیبا سماک حرفه، نادیا تالانک و سما یاسمی با هدایت آرزو پاسلار سرمربی، سمیرا همتی مربی، فاطمه فتاحی مربی بدنساز و آرش دوستی به عنوان سرپرست در این رقابت حضور داشتند.

نادیا تالانک و سما یاسمی دو قایقران نامدار کرمانشاهی با حضور در این دوره در درخشش نماینده ایران نقش بسزایی داشتند.

در رقابت دراگون‌بوت هشت‌نفره ۲۰۰۰ متر بانوان که ۱۰ تیم حضور داشتند تیم ایران پس از تیم چین A در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. تیم چین B نیز در رده سوم ایستاد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در رقابت فینال دراگون‌بوت هشت‌نفره ۲۰۰ متر بانوان، نماینده ایران با تیم‌های فیلیپین، هنگ‌کنگ، هند و تیم اول و دوم چین رقابت کرد و در پایان با زمان ۵۷.۶۲۴ ثانیه در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نمایندگان چین مدال طلا و برنز گرفتند.

در مسابقه فینال دراگون‌بوت ده‌نفره ۲۰۰ متر بانوان تیم آوش با دو تیم از چین و تیم‌های هنگ‌کنگ، فیلیپین و هند رو به رو شد و در پایان با زمان ۵۶.۸۸۰ ثانیه پس از نمایندگان چین در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

در رقابت فینال دراگون‌بوت هشت‌نفره ۵۰۰ متر بانوان، نماینده ایران با تیم‌های فیلیپین، هنگ‌کنگ، مالزی و تیم اول و دوم چین رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۲۳.۵۸۱ دقیقه بالاتر از رقبا در رده نخست ایستاد و اولین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.

در مسابقه فینال دراگون‌بوت ده‌نفره ۵۰۰ متر بانوان، نماینده ایران با دو تیم از چین و تیم‌های هنگ‌کنگ، فیلیپین و مالزی رو به رو شد و در پایان با زمان ۲:۲۶.۳۴۷ دقیقه پس از نماینده چین در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد. دیگر تیم چین در این رقابت مدال برنز به دست آورد.

اما در رقابت ۲۰۰۰ متر تیم آوش خلیج فارس با اینکه شانس اصلی کسب مدال طلا بود، به دلیل یک خطا از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بر این اساس آوش خلیج فارس نماینده ایران با ۵ مدال به کار خود در کاپ جهانی دراگون‌بوت چین پایان داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی