رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 مرداد 1401 - 12:05
  • کد خبر : ۱۲۸۶۵
  • چاپ خبر : اردوی تیم دراگون بوت شاماران کردستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود

اردوی تیم دراگون بوت شاماران کردستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود

اردوی تیم دراگون بوت شاماران کردستان برای حضور در مسابقات جهانی از فردا ۴ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. به گزارش یاریزان؛ مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان ۱ تا ۴ مردادماه در راچیچ کشور چک برگزار می‌شود. با توجه به آیین‌نامه لیگ برتر دراگون بوت، شاماران کانوکلاب کردستان قهرمان این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد. بر همین اساس اردوی تدارکاتی این تیم با حضور ۱۵ ورزشکار از فردا ۴ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. این اردو تا ۱۹ مردادماه ادامه خواهد داشت. هاوری سلیمانیه از آذربایجان غربی (مهاباد)، صابر اکبری و سیدمحمدصادق ساداتی اعرابی از مازندران، ارشید ناصری، رشاد وفایی، فاروق اسحاقی، پیشکوت احمدی، هورام قاسمی، فرهان زندکریمی و شاهو ناصری از کردستان، علی فرامرزی، علی عالی‌پور، علی کیانی، محسن اسماعیل‌بیگی و علی حقوردی از تهران و حمید مرادی و محمد مرادی از بوشهر با هدایت ارشید ناصری در این اردو حضور خواهند داشت.

اردوی تیم دراگون بوت شاماران کردستان برای حضور در مسابقات جهانی از فردا ۴ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اردوی تیم دراگون بوت شاماران کردستان برای حضور در مسابقات جهانی از فردا ۴ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان ۱ تا ۴ مردادماه در راچیچ کشور چک برگزار می‌شود. با توجه به آیین‌نامه لیگ برتر دراگون بوت، شاماران کانوکلاب کردستان قهرمان این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.

 

------------------------------------

بر همین اساس اردوی تدارکاتی این تیم با حضور ۱۵ ورزشکار از فردا ۴ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. این اردو تا ۱۹ مردادماه ادامه خواهد داشت.

هاوری سلیمانیه از آذربایجان غربی (مهاباد)، صابر اکبری و سیدمحمدصادق ساداتی اعرابی از مازندران، ارشید ناصری، رشاد وفایی، فاروق اسحاقی، پیشکوت احمدی، هورام قاسمی، فرهان زندکریمی و شاهو ناصری از کردستان، علی فرامرزی، علی عالی‌پور، علی کیانی، محسن اسماعیل‌بیگی و علی حقوردی از تهران و حمید مرادی و محمد مرادی از بوشهر با هدایت ارشید ناصری در این اردو حضور خواهند داشت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی