رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 شهریور 1402 - 20:42
  • کد خبر : ۱۶۶۶۱
  • چاپ خبر : کسب چهار مدال توسط دختران ایران در مسابقات تنیس روی میز کانتندر گرجستان

کسب چهار مدال توسط دختران ایران در مسابقات تنیس روی میز کانتندر گرجستان

به گزارش یاریزان؛ مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان در رده های سنی مختلف در شهر باتومی در حال برگزاری است. در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی ورزشکار ملی پوش مهابادی در گروه سوم با دو برد قاطع صدرنشین شد و به مرحله حذفی صعود کرد. رحیمی توانست حریفانی از ارمنستان و آذربایجان را با نتایج مشابه ۳ بر صفر شکست دهد و قدم به مرحله حذفی مسابقات بگذارد. همچنین در  رده سنی زیر ۱۵ سال و در گروه چهارم این مسابقات، وانیا یاوری ورزشکار کرمانشاهی با کسب دو پیروزی مقابل حریفانی از گرجستان و ازبکستان صدرنشین شد و به مرحله حذفی صعود کرد. یاوری ابتدا حریف گرجستانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و در ادامه در مقابل حریف ازبکستانی با حساب ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و به عنوان نفر اول گروه راهی مرحله حذفی شد. پیشتر نیز آدرینا خیام، باران ارجمند و مهرسا مسلمی هم با شکست حریفان موفق به صعود از گروه های خود شده بودند. مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان از ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه در جریان است.

دختران تنیس روی میز ایران با شکست حریفان نامدار خود در مسابقات کانتندر گرجستان موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دختران تنیس روی میز ایران با شکست حریفان نامدار خود در مسابقات کانتندر گرجستان موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش یاریزان؛ در پایان رقابت های آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان، دختران ایران در رده های سنی مختلف صاحب ۴ مدال رنگارنگ شدند.

 

------------------------------------

در رده سنی زیر ۱۱ سال ، آدرینا خیام مدال طلا برای ایران به ارمغان آورد، در رده سنی زیر ۱۵ سال وانیا یاوری توانست مدال نقره را تصاحب‌ کند، در رده سنی زیر ۱۷ سال، باران ارجمند مدال نقره را برای کشورمان به ارمغان آورد و در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی به مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

در فینال مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان، رده سنی زیر ۱۵ سال، وانیا یاوری ملی پوش کرمانشاهی از ایران به مصاف آنکولیکا چاکرابورتی از هند رفت و ۳ بر ۱ نتیجه را واگذار کرد.

یاوری در نیمه نهایی تواسنت با نتیجه ۳ بر ۲ آروژان کامالوا از ازبکستان را شکت دهد و فینالیست شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز کانتندر گرجستان، در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی ملی پوش مهابادی پینگ پنگ کشورمان در مصاف با لیلو مازارت از بلژیک با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

رحیمی در گیم اول ۱۱ بر ۸ بازی را واگذار کرد. گیم دوم با نتیجه ۱۱ بر ۴ به سود بلژیک پایان پذیرفت. در گیم سوم دختر مهابادی پینگ پنگ ایران ۱۱ بر ۴ به پیروزی رسید و در ادامه در گیم چهارم بازهم حریف قدرتمند بلژیکی ۱۱ بر ۵ پیروز شد تا در مجموع ۳ بر ۱ بازی را به نفع خود به پایان ببرد.

هدایت راکت بدستان کشورمان در مسابقات کانتندر گرجستان برعهده حوری آقامیری بود.

مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه در شهر باتومی برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی